|
| کد مطلب: ۹۳۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد

سایت ثبت‌نام ایران‌خودرو دچار مشکل فنی شد +تصویر

ایران‌خودرو ضمن تاکید بر مشکل فنی پیش آمده اطمینان داد که تیم فنی این گروه صنعتی در تلاش است تا هر چه سریع‌تر این مشکل رفع شود.

سایت ثبت‌نام ایران‌خودرو دچار مشکل فنی شد +تصویر
منبع: ایسنا |

چهل و دومین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو در حالی از ساعت ۱۰ صبح امروز (یکشنبه) آغاز شده که در حال حاضر سایت ثبت‌نام دچار اختلال شده و متقاضیان امکان ورود به سایت را ندارند.

از امروز (۱۸ دی ماه) گروه صنعتی ایران‌خودرو، چهل و دومین طرح فروش فوق‌العاده عادی را همزمان با دوازدهمین فروش فوق‌العاده ویژه حمایت از مادران و جوانی جمعیت و همچنین هفتمین طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده به روش قرعه‌کشی به مدت سه روز به مرحله اجرا در آورده است.

در این مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو که چهار محصول سورن‌پلاس دوگانه‌سوز، پارس سال سفارشی (ELX)، پارس سال سفارش با موتور XU ۷ P و راناپلاس عرضه شده، قیمت خودرو‌ها قطعی و موعد تحویل خودرو‌ها طبق روال طرح‌های فروش فوق‌العاده، ٩٠ روزه است.

بر این اساس این امکان برای متقاضیان فراهم شده که از ساعت ۱۰ صبح امروز (یکشنبه) تا پایان روز سه‌شنبه (۲۰ دی ماه) برای ثبت درخواست خود اقدام کنند؛ اما مشتریان در ورود به سایت ثبت‌نام (به نشانی esale.ikco.ir) دچار مشکل شده و نمی‌توانند وارد سایت فروش شوند.

سایت ثبت‌نام ایران‌خودرو دچار مشکل فنی شد؛ تلاش برای رفع اختلال

ایران‌خودرو در این رابطه در پاسخ به پیگیری خبرنگار ما، ضمن تاکید بر مشکل فنی پیش آمده اطمینان داد که تیم فنی این گروه صنعتی در تلاش است تا هر چه سریع‌تر این مشکل رفع شود.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین