|
| کد مطلب: ۹۰۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد

اولین تصاویر از چری تیگو 9 منتشر شد +عکس

نمای ظاهری کراس اوور پرچمدار چری تیگو 9 (T26) برای اولین بار در عکس‌های رسمی که توسط این شرکت منتشر شده، با جزئیات کامل به نمایش درآمده است. نمای بیرونی چری تیگو 9 حقیقتا برازنده یک مدل پرچمدار است.

اولین تصاویر از چری تیگو 9 منتشر شد +عکس

خودرو بانک نوشت: در تصاویر رسمی، چری تیگو 9 در رنگ آبی بسیار دلپذیر نمایش داده شده و نمای ظاهری آن مطابق با آخرین زبان طراحی چری ساخته شده است. نمای جلوی کراس اوور پرچمدار با جلوپنجره بزرگ با خطوط عمودی و لوگوی نورپردازی شده برند چری تزئین شده و چراغ‌های جلوی جدید و سپر تهاجمی با زه‌های کرومی تکمیل کننده ظاهر جدید این پرچمدار هستند.

 
نمای جلوی چری تیگو 9

نمای کراس اوور به دلیل ستون D مورب، خط سقف شیب‌دار و اسپویلر اسپرت بنظر می‌رسد. نمای جانبی با قوس بالای چرخ‌های همرنگ با بدنه، سقف شناور، دستگیره‌های درب جمع شونده و رینگ 10 پره تکمیل می‌شود. به طور کلی، طراحی ظاهری و شکل بدنه چری تیگو 9 واقعاً شبیه کراس‌اوورهای ممتاز و به ویژه لندرور است.

 
نمای جانبی تیگو 9 یادآور محصولات لندرور است

در این تصاویر برای اولین بار نمای عقب چری تیگو 9 را بدون استتار مشاهده می‌کنیم. در این نما وجود یک چراغ یک تکه با حروف نام برند چری تزئین شده است و نمای عقب را از دیگر محصولات این کمپانی متمایز می‌کند. اما نمای اگزوز این خودرو کاملا معمولی و خسته کننده بوده و با دو روکش مستطیلی تزئین شده است.

فضای داخلی چری تیگو 9 در تصاویر رسمی نشان داده نشد، اما بارها در مقابل لنزهای " عکاسان جاسوس" ظاهر شده است.

همانطور که می‌دانیم چری تیگو 9 بر روی پلتفرم T2X ساخته شده است. براین اساس ابعاد آن باید 4780x1920 x 1700 میلی متر با فاصله بین دو محور 2800 میلی متر باشد و به صورت 5 یا 7 نفره عرضه می‌شود.

 
نمای عقب چری تیگو 9

به احتمال زیاد، تیگو 9 با ظرفیت 5 نفر فقط به صورت دیفرانسیل جلو و با یک موتور 2 لیتری ICE با توان 254 اسب بخار و گیربکس 7 سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد. نسخه 7 سرنشین چری تیگو 9 با همان پیشرانه ولی به صورت سیستم چهار چرخ محرک و با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد

پیش بینی می‌شود که چری تیگو 9 در چین در حدود 200 هزار یوان یا یک میلیارد و 65 میلیون تومان قیمت گذاری شود.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین