|
| کد مطلب: ۸۹۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد

همه چیز فدای لاتاری خودرو!

جمعی از فعالان بازار سرمایه با انتشار بیانیه‌ای اقدام اخیر وزارت صمت در تعلیق عرضه خودرو در بورس کالا را فاجعه تمام عیار دانستند.

همه چیز فدای لاتاری خودرو!

آخرین نیوز نوشت: در بخشی از این بیانیه آمده است: « همه چیز فدای لاتاری خودرو ؛ در شرایطی که حرکت اخیر عرضه برخی خودروها در بورس‌کالا روزنه‌ای از سر و سامان دادن به این بازار و شفافیت آن و همچنین کوتاه شدن دست دلالان در این صنعت را می‌گشود، ناگهان وزارت صمت که خود را متولی صنعت خودرو می‌داند در اقدامی غیرمنتظره و تعجب‌برانگیز که بیشتر نشان از حرکت در زمین بازی دلالان خودرو و فرار از شفافیت است، اقدام به لغو عرضه خودرو در بورس کالا نمود. »

در ادامه این بیانیه نوشته شده است: « این در حالی است که عرضه موفق خودروی کارا در بورس کالا و کاهش حدود ۵۰ میلیون تومانی قیمت در بازار آزاد نشان داد می توان با استفاده از شفافیت، هم رانت سودجویان و دلالان را حذف کرد و هم بازار را متعادل نمود. »

این بیانیه افزود: « این یک فاجعه تمام عیار است که به طرزی آشکار مقدمات سرقت از جیب سرمایه‌گذاران و میلیون‌ها سهامدار صنعت خودرو به نفع دلالان را فراهم می‌کند. »

در پایان آمده است: « ما سهامداران می خواهیم برای یک بار مافیای صنعت خودرو معرفی شوند، مثل اسامی بدهکاران بانکی مردم بدانند دست چه کسانی در جیب آن‌هاست‌. »

 

ارسال نظر

پربازدیدترین