|
| کد مطلب: ۸۸۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد

یک مرسدس بنز خاص با قیمتی باورنکردنی! + تصاویر

یک دستگاه مرسدس بنز ۳۰۰ اس ال آر اولنهاوت کوپه به قیمت ۱۴۲ میلیون دلار به فروش رسیده است. این خودرویی افسانه‌ای است که تنها ۲ دستگاه از آن در دهه ۵۰ میلادی تولید شده است.

یک مرسدس بنز خاص با قیمتی باورنکردنی! + تصاویر

عصر ایران نوشت: زمانی که با پول یک خودرو بتوان مجموعه‌ای از لامبورگینی اونتادور یا یک پارکینگ از محصولات برند‌های مطرح دیگر را خریداری کرد، قطعا درباره یک محصول بسیار خاص صحبت می‌کنیم که مشابهی نخواهد داشت!

در همین رابطه اخیرا اخباری مطرح شده که یک دستگاه مرسدس بنز ۳۰۰ اس ال آر اولنهاوت کوپه به قیمت ۱۴۲ میلیون دلار به فروش رسیده است. این خودرویی افسانه‌ای است که تنها ۲ دستگاه از آن در دهه ۵۰ میلادی تولید شده است. اولنهاوت به نام فامیل رودولف اولنهاوت (۱۹۰۶ تا ۱۹۸۹) مهندس آلمانی اشاره دارد که به عنوان پدر مدل‌های ۳۰۰ اس ال و ۳۰۰ اس ال آر شناخته می‌شود.

اگر اخبار مربوط به عدد ۱۴۲ میلیون دلار برای این مرسدس بنز ارزشمند درست و دقیق باشد، بدین ترتیب رکورد مربوط به ۷۰ میلیون دلار برای فراری ۲۵۰ جی تی او در سال ۲۰۱۸ را شکسته است.

افسانه اس ال

اس ال یکی از مهمترین و شاید به نوعی شاخص‌ترین ردیف محصولات تولیدی در خانواده مرسدس بنز باشد. در این رابطه؛ دیتر زتچه مرد شماره یک مرسدس بنز در یکی از مصاحبه‌های خود گفته بود: حدود ۹۰۰ میلیون خودرو از هزاران مدل مختلف در جهان وجود دارد، اما فقط تعداد انگشت شماری از آن‌ها شاخص هستند و اس ال ما یکی از آن شاخص‌ها محسوب می‌شود.

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین