|
| کد مطلب: ۸۸۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد

خودروی جدید «هیوندا» دست و پا هم دارد! + تصویر

هیوندای در حال کار بر روی وسایل نقلیه جدیدی است که می‌توانند با ترکیب فناوری رباتیک و حرکت بر روی چرخ ها، از زمین‌های ناهموار با تحرک بی سابقه‌ای عبور کنند.

خودروی جدید «هیوندا» دست و پا هم دارد! + تصویر

فرارو نوشت: هیوندای اخیرا در حال کار بر روی مفهوم جدیدی از وسایل نقلیه است که از آن به عنوان UMV یا وسیله نقلیه حرکتی یاد می‌کند. این شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد که برای توسعه این مفهوم و راه اندازی یک مرکز تحقیقاتی، هزینه زیادی را متحمل خواهد شد.

این مرکز در دانشگاه ایالتی مونتانا، یکی از دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا واقع خواهد شد و با نام استودیوی هیوندای هورایزن جدید نام گذاری خواهد شد. این ساختمان با هزینه‌ای در حدود ۲۰ میلیون دلار ساخته خواهد شد. به گفته هیوندای این مرکز تحقیق و توسعه جدید ۱۲۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ فوت مربعی پس از تکمیل، حدود ۵۰ نفر را استخدام خواهد کرد و در ژوئن سال جاری افتتاح خواهد شد.

خودرو

تمرکز این مرکز بر روی تحقیق در خصوص توسعه «وسایل نقلیه متحرک نهایی» است که می‌توانند با ترکیب فناوری رباتیک و حرکت بر روی چرخ ها، از زمین‌های ناهموار با تحرک بی سابقه‌ای عبور کنند. "جان سو" رئیس استودیو نیوهورایزنز و نایب رئیس گروه موتور هیوندای گفت که خودرو‌های جدید می‌توانند برای همه چیز از مدیریت مراتع گرفته تا کاوش در زمین‌های ناهموار مورد استفاده قرار گیرند.

او گفت: «مأموریت استودیو نیوهورایزن توسعه نوع جدیدی از وسیله نقلیه برای مشتریان آینده است که قصد سفر به مناطقی را دارند که برای وسایل نقلیه معمولی چالش برانگیز یا دشوار است.» ویژگی متمایز این خودرو با خودرو‌هایی که در گذشته تولید شده اند، ترکیب رباتیک و طراحی خودرو است که منجر به تولید وسایل نقلیه با حرک بی سابقه می‌شود؛ به همین دلیل است که هیوندای آن‌ها را وسایل نقلیه حرکتی نهایی می‌نامد. با افتتاح این مرکز تحقیق در دانشگاه ایالتی مونتانا، هیوندای فرصت همکاری نزدیک با دانشجویان، محققان و اساتید دانشگاه در مقاطع مختلف را خواهد داشت و قادر به حل چالش برانگیزترین مسائل زمان خواهد بود.

ارسال نظر

پربازدیدترین