|
| کد مطلب: ۸۶۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد

امیدواریم که بودجه 1401 شهرداری زمینه‌های عدالت را فراهم کند

امیدواریم که بودجه 1401 شهرداری زمینه‌های عدالت را فراهم کند

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سالروز قیام تبریز علیه نظام ستم شاهی گفت: رهبر انقلاب تأکید دارند که نیروهای انقلابی حق ندارند سکوت کنند. چرا که امپریالیسم رسانه‌ای تلاش می‌کند نقاط مثبت نظام را منفی کند و عملکرد و ناکارآمدی نظام در حل معضلات کشور را جلوه دهد در حالی که چنین چیزی نیست.

به گزارش آیند، پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران که در غیاب مهدی چمران ریاست چهل و هشتمین جلسه شورا را برعهده داشت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سالروز قیام تبریز علیه رژیم ستم‌شاهی تاکید کرد: رهبر انقلاب نکات ارزشمندی در این زمینه داشتند و تمرکز ایشان بر روی مسأله جهاد تبیین بوده است .

او افزود: ایشان تأکید دارند که نیروهای انقلاب اجازه ندهند با سیاه‌نمایی و تضعیف نقاط قوت در مسیری حرکت شود که موجب ناامیدی مردم از نظام باشیم .

پرویز سروری به نقل از رهبری گفت: بر نیروهایی که انقلاب اسلامی را بعنوان جریانی در مسیر حرکت به سوی عدالت و معنویت می ‎ دانند، واجب است، اشراف و اطلاعات بسیار خوبی بر دستاوردهای انقلاب داشته باشند و در مصاف با دشمن، با روشنگری و تبیین و مطالبه گری در چارچوب نظام بتوانند پاسخی روشن در برابر این حرکت مذبوحانه دشمن داشته باشند .

به گفته سروری جهاد تبیین یعنی نیروهای مجاهد در حمایت از انقلاب اسلامی گام بردارند و این مسأله در حد واجب عینی مورد تأکید رهبری است . باید در چارچوب نظام هم معضلات را رفع کرد و هم به حرکت دشمن پاسخ روشن داد .

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه امروز روز جهانی عدالت اجتماعی است، تاکید کرد: مهم‌ترین موضوع شورای انقلابی هم همین مسأله است هر حرکتی که در مسیر خدمت مناسب به مردم باشد همان مسیر عدالت است و ما به این مسأله توجه داریم .

سروری گفت: امیدواریم که بودجه 1401 که به همت شهرداری و شورای شهر تهیه شده زمینه‌های عدالت را فراهم کند و در بودجه 1401 تلاش کردیم که مخروط اجتماعی را جابه‌جا کنیم و اولویت به سمت مناطق محروم‌تر باشد و ان‌‌شاءالله سال آینده خدمت در مسیر عدالت است و کاهش فاصله شمال تا جنوب را شاهد خواهیم بود.

ارسال نظر

پربازدیدترین