|
| کد مطلب: ۸۵۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد

تکریم پدران در سرای سالمندان

تکریم پدران در سرای سالمندان

شهرداری منطقه 3 در آستانه میلاد امام علی(ع) تولیدات خیرانه و هنری شهروندان شامل صنایع دستی، نگارگری القاب امام اول شیعیان و غیره را طی فراخوانی جمع آوری کرده و طی مراسمی به پدران سالمند سرای سالمندان اهداء می کند.

به آیند، محمود افراخته، معاون امور اجتماعی و فرهنگی با اعلام این خبر گفت: شهروندان محترم می توانند برای شرکت در پویش «تهران شهری برای همه پدران» تا پنجم اسفند ماه، تولیدات خیرانه و هنری خود را به سرای محلات سرای محلات 12 گانه ارائه دهند.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3، «سلام علوی»، «کمک مومنانه» و «مهر پدری» را از دیگر برنامه های این ایام دانسته و گفت: برگزاری مسابقه نقاشی و خط با موضوع اسماء مبارک حضرت علی علیه السلام و معرفی و تقدیر از آثار برگزیده و کمک مومنانه با شناسایی و ارسال بسته های حمایتی به خانواده های بی سرپرست با مشارکت خیرین و گروه های جهادی مردمی و تجلیل از پدران نمونه، پدران شهدا و پیشکسوت ، پاسداشت ایام خجسته و نورانی ولادت امام اول شیعیان و روز پدر در این منطقه انجام می شود.
افراخته افزود: از دیگر برنامه های این روز می توان به جشن های آیینی، رویداد فرهنگی، تجلیل ویژه از پدران شهید، جشن گلریزان، عطرافشانی و غبارروبی مزار پدران شهداء اشاره کرد.

ارسال نظر

پربازدیدترین