|
| کد مطلب: ۸۵۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد

محرومیت‌زدایی ۱۰ هزارو ۲۸۳ روستای کشور کلید می‌خورد

محرومیت‌زدایی ۱۰ هزارو ۲۸۳ روستای کشور کلید می‌خورد

رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: طرح جامع محرومیت‌زدایی در ۱۰ هزارو ۲۸۳ روستای کشور در مدت چهار سال اجرایی می‌شود و علاوه بر آن این طرح در یک‌هزارو ۸۷ محله هم عملیاتی خواهد شد.

به گزارش آیند، سردار محمد زهرایی روز دوشنبه در آیین عملیات اجرایی آبرسانی به هفت هزارو ۲۰۰ روستای کشور در زنجان گفت: این برنامه برخاسته از طرح جامع محرومیت زدایی مردم‌پایه است که سازمان بسیج از سال گذشته آن را طرح کرده است.

او در سخنانی به اجرای طرح جامع محرومیت زدایی اشاره کرد و افزود: این طرح را روی میز دولت قبلی هم گذاشتیم ولی کمتر استقبال شد، الحمدلله در دولت سیزدهم که رویکرد مردم نوازی و محرومیت زدایی را در پیش گرفته است، از این طرح استقبال شد.

رییس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه طرح جامع محرومیت زدایی در ۱۰ هزارو ۲۸۳ روستای کشور در مدت چهار سال اجرایی می‌شود، اظهار داشت: این طرح همچنین در یک‌هزارو ۸۷ محله هم عملیاتی خواهد شد.

سردار زهرایی خاطرنشان کرد: اولویت ما در این طرح، تامین آب شرب روستایی، تامین آب کشاورزی، مسکن محرومان، جاده های روستایی و راه‌های بین مزارع است.

رییس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه در قالب طرح جامع محرومیت زدایی در توافقی که با وزرات نیرو انجام شده است، طرح بسیج آبرسانی به روستاها را خواهیم داشت، گفت: این طرح از جنس یک کار جهادی، غیر انتفاعی و مردمی است و در فاز نخست آن عملیات آبرسانی به یک‌هزارو ۲۰۰ روستا انجام می‌شود. / ایرنا

ارسال نظر

پربازدیدترین