|
| کد مطلب: ۸۳۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد

برپایی جشن ملی 1400 در قدیمی ترین کوچه های سنتی تهران

برپایی جشن ملی 1400 در قدیمی ترین کوچه های سنتی تهران

جشن ملی پیروزی انقلاب 1400 در قدیمی ترین کوچه های سنتی تهران اعم از ده ونک، زرگنده، رستم آباد و قلهک و… آغاز شد.

به گزارش آیند، به گفته حمید جوانی شهردار، ویژه برنامه‌های چهل و سومین بزرگداشت دهه فجر در مساجد، بقاع متبرکه، سرای محلات و بوستان ها در ۲۰ محور اصلی که هر کدام زیرشاخه‌های متنوعی دارند، در حال برگزاری است.

شهردار منطقه 3 ضمن تشریح برنامه های چهل و سومین بزرگداشت دهه فجر اظهار داشت: برپایی جشن‌های مردمی انقلاب و مراسم‌های بزرگداشت همراه با راه‌اندازی کاروان‌های شادی به صورت خودرویی، شادمانه های ورزشی و تفریحی با حضور جمع کثیری از ورزشکاران و خانواده هایشان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام، مسابقات گلف پارکی، اجرای فلش ماب و گروه نسل جدید در میدان ونک، ویدیو مپینگ، برگزاری نشست‌های هم اندیشی با محوریت انقلاب در میان نسل چهارم، بیانیه گام دوم و نقش مساجد در پیروزی انقلاب، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و پیشکسوتان انقلاب و … از جمله فعالیت هایی است که در این ایام برگزار می شود.

او همچنین به فضا سازی و آذین بندی سطح منطقه هم زمان با آغاز فجر انقلاب اشاره کرد و ابراز داشت: بر اساس اقدام قابل تقدیر پویش بزرگ «پرچم افتخار» که امسال با محوریت شهر تهران در کل کشور به اجرا درآمد، نسبت به نصب 4 ابر پرچم، 50 هزار متر طول ریسه و 8 طاق نصرت در معابر اصلی این منطقه اقدام شده است.

جوانی خاطرنشان کرد: جنگ های شادی با برنامه های شاد، مفرح و مهیج تا 22 بهمن در تمامی بوستان ها و سرای محلات منطقه 3 در حال برگزاری است.

او افزود: اجرای مسابقات و جشنواره‌های متعدد قرآنی، فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی در رشته‌های مختلف با محوریت ایام‌الله دهه فجر، تولید محتوا و نشر در فضای مجازی، همدلی و خدمت مومنانه به صورت محله محور و برپایی موکب و ایستگاه صلواتی با ارائه خدمات سلامت و پذیرایی همراه با پخش سرودهای انقلابی نیز در ایام دهه فجر اجرا می‌شود.

شهردار منطقه 3 با اشاره به تقارن ایام‌الله دهه فجر با آغاز ماه رجب، تاکید کرد: به همین مناسبت ویژه برنامه‌های جشن ولادت امام محمد باقر (ع) و لیله‌الرغائب با توجه به حلول ماه رجب و ویژه برنامه‌های سوگواری شهادت امام علی النقی (ع) برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

پربازدیدترین