|
| کد مطلب: ۸۳۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد

سازمان تاکسیرانی برای تبلیغات در تاکسی‌ها لایحه تنظیم کند

سازمان تاکسیرانی برای تبلیغات در تاکسی‌ها لایحه تنظیم کند

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: استفاده از ظرفیت تبلیغاتی در خودروهای تاکسی موضوعی است که باید از سوی این سازمان مورد توجه قرار گیرد، لذا انتظار داریم سازمان تاکسیرانی در این زمینه لوایحی را تنظیم کند و برنامه‌ای در زمینه‌های ذکر شده داشته باشد.

به گزارش آیند، کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران در جلسه‌ای فشرده به بررسی و تحلیل بندهای بودجه‌ای حوزه‌های معاونت حمل ونقل شهرداری تهران پرداخت. این جلسه که با حضور سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل - محمد آقامیری و علی اصغر قائمی دیگر اعضای این کمیسیون و مجتبی شفیعی، معاون حمل و نقل ترافیک و مدیران عامل سازمان اتوبوسرانی، شرکت راه آهن مترو، شرکت بهره برداری مترو، سازمان تاکسیرانی، سازمان پایانه‌ها و شرکت کنترل ترافیک و شرکت کنترل کیفیت هوای تهران برگزار شد، به بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱پیشنهادی شهرداری تهران در حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک پرداخت.

در جریان بررسی بودجه حوزه‌های معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، به دو حوزه بودجه‌های عملیاتی و ماموریتی توجه شد. تکمیل و بهره برداری از خطوط ۶ و۷ مترو، تامین واگن و تجهیزات، توسعه ناوگان و نگهداشت خطوط مترو، توسعه و خريد اتوبوس، خرید خودروی داخلی حمل و نقل معلولین، استقرار سیستم مکانیزه و پایش مرکز مدیریت ناوگان اتوبوسرانی، هوشمند سازی مدیریت ترافیک، ایجاد فضای پارک حاشیه‌ای، توجه ویژه به پایانه‌ها مورد تاکید قرار گرفت.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: در حوزه بودجه‌های ماموریتی حمل و نقل که با کمک دولت محقق می‌شود، اگر دولت کمکی نکند که تا به امروز نکرده و شاید نمی‌تواند انجام بدهد، قطعا با آسیب مواجه خواهیم شد.
تشکری هاشمی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت درآمدزایی توسط تاکسی‌های پایتخت اظهارکرد: یکی از انتظارات کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ارتقا کیفیت زندگی رانندگان تاکسی است و باید سازمان تاکسیرانی با برنامه‌ریزی در زمینه‌های درآمدزایی ورود کرده تا رانندگان تاکسی از آسایش و آرامش برخوردار باشند.

او با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های تکنولوژی و بهره بردن از فضای تکونولوژی برای آسایش رانندگان تاکسی از جمله اقداماتی است که انتظار داریم سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشند تصریح کرد: استفاده از ظرفیت تبلیغاتی در خودروهای تاکسی موضوعی است که باید از سوی این سازمان مورد توجه قرار گیرد، لذا انتظار داریم سازمان تاکسیرانی در این زمینه لوایحی را تنظیم کند و برنامه‌ای در زمینه‌های ذکر شده داشته باشد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی بودجه پایانه‌ها بر توجه ویژه به پایانه‌های شهر تهران تاکید کرد و گفت: بسیاری از اقدامات در پایانه‌ها را می‌توان به بخش خصوصی سپرد، زیرا ظرفیت‌های درآمدزایی خوبی در پایانه‌ها وجود دارد که می‌توان از این مهم بهره برد.

تشکری هاشمی در ادامه بر ارتقا هوشمند سازی و افزایش دوربین‌های ثبت تخلفات در شهر تهران تاکید کرد و اظهار داشت:تبدیل موتورهای کاربراتوری به موتورسیکلت‌های برقی از جمله اقداماتی است که باید به صورت جدی در سال ۱۴۰۱. دنبال شود؛ باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود تا بتوانیم بخش قابل توجهی از موتور سیکلت‌ها را به برقی تبدیل کنیم. همچنین آلودگی هوای تهران از موضوعاتی است که شهروندان را مورد آزار قرار داده و باید در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شود.
تشکری هاشمی در پایان یادآور شد: این کمیسیون با معاون و مدیران حوزه معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران جلسه‌ای داشته و بررسی بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ در این حوزه ادامه دارد.

ارسال نظر

پربازدیدترین