|
| کد مطلب: ۷۸۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد

پلیس بین‌المللی فتا یک جوان را از خودکشی نجات داد / غریبه‌های فضای مجازی مرگ را تبلیغ می‌کردند

پلیس بین‌المللی فتا یک جوان را از خودکشی نجات داد / غریبه‌های فضای مجازی مرگ را تبلیغ می‌کردند

اقدام به موقع پلیس بین‌المللی فتا از خودکشی یک جوان جلوگیری کرد.

به گزارش آیند، سرهنگ محسن محمودی، رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی در تشریح این خبر اظهار داشت: طی اعلام خبری از پلیس بین‌الملل فتا ناجا در خصوص این که فردی پس از آشنایی در فضای مجازی با افراد ناشناس، قصد پایان دادن به زندگی خود را دارد با توجه به حضور این فرد در استان آذربایجان شرقی پلیس فتا پس از دریافت گزارش بلافاصله تیم ویژه‌ای مرتبط با موضوع تشکیل و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

او در ادامه افزود:کارشناسان پلیس فتا سریعا تمامی هماهنگی‌های لازم را با مقام قضائی در این خصوص انجام داده و پس از بررسی و اقدامات فنی و تخصصی و همچنین با بهره‌مندی از اطلاعات ارائه شده توسط فتا ناجا موفق به شناسایی فرد مذکور شدند.

سرهنگ محمودی گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص گردید که فرد مذکور در یکی از شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی ساکن است و لذا مراتب سریعا به فرماندهی انتظامی آن شهرستان اعلام شد.

او افزود: پس از تلاش چند ساعته کارشناسان، عوامل انتظامی، اورژانس اجتماعی و همچنین با همکاری و جدیت به موقع دستگاه قضائی از این اقدام مرد جوان جلوگیری شد.

سرهنگ محمودی تاکید کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد نامبرده در دو سال اخیر دچار افسردگی بوده و به چند روانپزشک و مشاوره نیز مراجعه کرده ولی برابر اعلام نزدیکانش داروهای تجویز شده را مرتب استفاده نکرده است و با استفاده از فضای مجازی و آشنایی با افراد غریبه قصد پایان دادن به زندگی خود را داشت.

رئیس پلیس فتا استان در پایان تاکید کرد: والدین مراقب رفتار فرزندان خود در فضای مجازی و حقیقی باشند و در صورتی که با موارد مجرمانه و مشکوک مواجهه شدند مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir و یا تماس با مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ گزارش کنند.

ارسال نظر

پربازدیدترین