|
| کد مطلب: ۷۵۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد

کشف 8کیلو شیشه و هروئین در شرق تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از کشف 7کیلو و 100گرم هروئین و 950گرم شیشه و مبلغ 74میلیون تومان وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر خبر داد.

کشف 8کیلو شیشه و هروئین در شرق تهران

به گزارش آیند، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در تشریح جزئیات این خبر تصریح کرد: در راستاي مبارزه قاطع و همه جانبه عليه قاچاقچيان و سوداگران مرگ و در پي ارجاع چندین فقره گزارش و شکایت مردمی مبنی بر فعاليت مجرمانه 2 سوداگر مرگ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران معاونت عمليات ويژه اين پليس قرار گرفت.
او در ادامه افزود: با گسترش چتر اطلاعاتي و اقدامات ويژه پليسي مشخص شد ، نامبردگان محموله هاي مواد مخدر را از مرزهای شرقي کشور تهيه و با اجير نمودن افراد خاص مواد مخدر را به تهران منتقل و بين مشتريان توزيع مي کنند که در ادامه با عنايت به حساسيت موضوع ماموران اقدامات لازم را در جهت شناسايي سوژه ها و مخفيگاه آنان آغاز و طي يک دوره تحقیقات گسترده پلیسی مخفيگاه متهمان در شرق پایتخت شناسايي و کليه فعاليت هاي نامبردگان تحت رصد لحظه به لحظه قرار گرفت.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با بیان اینکه ماموران چندین روز پیاپی و بدون وقفه در حال رصد این باند بودند تا بتوانند در زمان و مکان مناسب آنها را دستگیر کنند، اظهار داشت: در نهایت صبح روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به شرق تهران اعزام و پس از بررسی محیط پیرامونی منطقه موفق شدند متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و اعضای این باند بزرگ قاچاق را دستگیر کنند.
حسنوند تصریح کرد: در بازرسی های به عمل آمده از مخفیگاه متهمان،7کیلو و 100گرم هروئین و 950گرم شیشه و مبلغ 74میلیون تومان وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف شد.
او در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و باز جویی های پایانی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.

ارسال نظر

پربازدیدترین