|
| کد مطلب: ۹۸۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد

آخرین عکس از آتش نشان شهید شده در حریق خیابان بهار

به گزارش رکنا، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت اقدامات مهار گفت: کانون اصلی آتش در طبقه منفی دوم این ساختمان هفت طبقه بود که البته آتش به تمامی سه طبقه منفی این ساختمان سرایت کرده بود.

آخرین عکس از آتش نشان شهید شده در حریق خیابان بهار
منبع: رکنا |

آتشنشان+شهید

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: عملیات مهار و شعله زنی نهایی در طبقه منفی اول انجام شد اما عملیات مهار آتش در طبقات منفی دوم و سوم ادامه دارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران با بیان اینکه بدلیل احتمال ریزش ساختمان شماره ۱۵۳ خیابان بهار ساختمان های اطراف محل حادثه تخلیه شد گفت: این ساختمان که قدمت بیش از ۶۰ سال دارد سیستم اعلان حریق نداشت.

به گفته وی، در طبقات زیرزمین هیچ فردی حضور ندارد و آتش نشانان مشغول عملیات مهار هستند.

همچنین شهردار تهران دقایقی قبل با حضور در محل حادثه در جریان آخرین وضعیت عملیات مهار آتش نشانان قرار گرفت.

علیرضا زاکانی در این باره به خبرنگاران گفت: قبل از اینکه ساختمان خیابان بهار دچار حریق شود اخطار کمیسیون ماده ۱۰۰ برای آن صادر شده بود.

وی افزود: این ساختمان هفت طبقه سهطبقه زیر زمین با اندازه ۳۸۰ متر مربع دارد که این ساختمان جزو ساختمان‌های نا ایمن نیست ولی ساختمان پلمب شده بوده و تغییر کاربری داده است و تبدیل به انبار شده اما متأسفانه مالکان اقدام به شکستن پلمب می کنند که شکایت قضائی از سوی شهرداری تهران صورت گرفته است.

شهردار تهران در خصوص احتمال ریزش این ساختمان نیز گفت: در بدبینانه ترین حالت ممکن است ساختمان بریزد اما کارشناسان مربوطه درحال کار هستند و دوربین‌های مخصوص برای بررسی وضعیت ساختمان کار گذاشته شده است.

ساعت ۱۰:۲۰ امروز حادثه آتش سوزی ساختمان هفت طبقه تجاری و اداری خیابان بهار به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان و سایر تجهیزات پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند. طبق گزارشات آتش نشانی کانون اصلی آتش در طبقات منفی این ساختمان است که عملیات آتش نشانان همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر

پربازدیدترین