|
| کد مطلب: ۹۵۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد

اعترافات قاتل یکی از اعضای سپاه: می‌خواستم یک‌شبه پولدار شوم

پسر جوان که در جریان یک سرقت فرمانده پایگاه بسیج ثارالله مسجد امام سجاد را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

اعترافات قاتل یکی از اعضای سپاه: می‌خواستم یک‌شبه پولدار شوم
منبع: جوان آنلاین |

شغلش کشاورزی بود و در روستا کارگری و کشاورزی می‌کرد. به خاطر درآمد کم، راهی تهران شد. زمانی که زندگی دوستانش را رو به راه دیده متوجه شد آن‌ها از راه سرقت زندگی مرفهی به هم زده‌اند، برای همین وسوسه سرقت به جانش افتاد تا راه صد ساله را یک‌شبه طی کند.

در یکی از سرقت‌ها به ساختمان محل زندگی یک عضو سپاه دستبرد زد و او را با شلیک گلوله به قتل رساند. متهم مدعی است قبلاً به خاطر انجام ۱۰۰ سرقت توبه کرده، اما توبه‌اش را شکسته بود که دستش به خون آلوده شد.

ساعت ۱۹:۴۵ شامگاه سه‌شنبه، ۱۳ دی ماه امسال مأموران پلیس تهران قاضی وحید ناصری، بازپرس ویژه قتل را از قتل مرد جوانی با‌خبر کردند.

مأموران اعلام کردند لحظاتی قبل سارق مسلح پس از سرقت از خانه‌ای در خیابان مختاری در جنوب تهران مردی را در پارکینگ به قتل رسانده و مرد دیگری را زخمی کرده و موفق به فرار شده‌است. با اعلام این خبر، بازپرس جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. بررسی‌های تیم جنایی در محل حادثه نشان داد در این حادثه صاحبخانه که قاسم فتح‌اللهی نام داشت و پاسدار و فرمانده پایگاه بسیج ثارالله مسجد امام سجاد بود، با شلیک سه گلوله به قتل رسیده و همسایه وی هم با شلیک دو گلوله زخمی و راهی بیمارستان شده‌است.

همچنین در بررسی‌های بعدی مشخص شد مقتول وقتی وارد ساختمان محل سکونتش می‌شود مشاهده می‌کند سارقی با در دست داشتن چمدانی در حال خروج از ساختمان است؛ و‌ی مانع فرار سارق می‌شود و زمانی که با فریاد درخواست کمک می‌کند، سارق اسلحه کمری از جیبش بیرون می‌آورد و سه گلوله به سوی وی شلیک می‌کند. در ادامه نیز یکی از همسایه‌ها هم که وارد صحنه می‌شود، با دو گلوله هدف قرار می‌گیرد و زخمی می‌شود.

مأموران پلیس با بررسی دوربین‌های مداربسته، قاتل را که سارق سابقه‌داری به نام اردشیر است، تحت تعقیب قرار دادند. مأموران دریافتند سارقان دو نفر بودند که یکی از آن‌ها در کوچه مشغول زاغ‌زنی بوده که بعد از حادثه از محل متواری می‌شود. در حالی که تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه داشت، یک روز قبل به مأموران پلیس خبر رسید متهم در شهرستان اراک دیده شده‌است که مأموران راهی آن شهر شدند و او را در پارکینگ خودرو‌های تصادفی بازداشت و به تهران منتقل کردند.

متهم صبح دیروز، مقابل قاضی وحید ناصری به جرم خود اقرار و همچنین همدست خود را به مأموران پلیس معرفی کرد. مأموران پلیس در ادامه همدست وی را بازداشت و دو متهم را برای تحقیقات بیشتر به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

ارسال نظر

پربازدیدترین