|
| کد مطلب: ۹۴۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد

مرد متهم به قتل:همسرم داشت قلیان می کشید و با دستمال آغشته به تینر، زمین را تمیز می کرد؛ بعدش نفهمیدم چه شد!

ساعت 4:30 عصر شنبه 24 دی مأموران کلانتری 148 انقلاب در تماس با محمد وهابی از مرگ زن جوانی در بیمارستان خبر دادند.

مرد متهم به قتل:همسرم داشت قلیان می کشید و  با دستمال آغشته به تینر، زمین را تمیز می کرد؛ بعدش نفهمیدم چه شد!
منبع: ایران |

در تحقیقات اولیه مأمور کلانتری اعلام کرد: جسد متعلق به زنی 45 ساله است که 10 روز قبل به‌خاطر سوختگی به بیمارستان منتقل شده است. شوهر او نیز از ناحیه دست دچار سوختگی شده اما دو روز بعد مرخص شده است.

تحقیقات به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران آغاز و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد 10 روز قبل خانه‌ای در مرکز تهران دچار آتش‌سوزی شده و همسایه‌ها که از ماجرا باخبر شده بودند، بلافاصله به کمک زوج جوان رفتند و پس از حضور امدادگران آتش‌نشانی و خاموش کردن آتش، زن و مرد جوان به بیمارستان منتقل شدند. در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت دختر 12 ساله این خانواده به دایی‌اش گفت پدرم باعث مرگ مادرم شده است. بدین‌ترتیب مرد جوان نیز با مراجعه به پلیس خواهان بررسی دقیق‌تر موضوع مرگ خواهرش شد.

آتش‌سوزی عمدی

با اظهارات دایی خانواده مأموران به سراغ دختر 12 ساله رفتند و به تحقیق از او پرداختند. دختر نوجوان نیز با تکرار این ادعا گفت: پدر و مادرم با هم اختلاف داشتند و روز حادثه بعد از دعوای شدید پدرم از خانه بیرون رفت و چند ساعت بعد برگشت.مادرم در حال قلیان کشیدن بود که پدرم ظرف بنزینی را که با خودش آورده بود روی وسایل خانه و مادرم پاشید. مادرم شروع به داد و فریاد کرد اما پدرم کبریت کشید و ناگهان همه‌جا آتش گرفت و مادرم و خانه با هم سوخت.  همسایه‌ها که متوجه سر و صدای ما شده بودند و از طرفی هم خانه آتش گرفته بود، با شکستن در وارد شده و آتش را خاموش کرده و پدر و مادرم را به بیمارستان منتقل کردند.

با دستور بازپرس جنایی، مرد جوان که پس از ترخیص از بیمارستان متواری شده بود در خانه یکی از دوستانش بازداشت شد. متهم در تحقیقات اولیه مدعی شد که همسرش اقدام به خودسوزی کرده است.  با توجه به اینکه اظهارات مرد جوان با اظهارات همسایه‌ها و دخترش مطابقت نداشت، بازپرس جنایی برای تکمیل تحقیقات او را در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داد.

ادعای جدید

با گذشت 3 روز از بازداشت مرد جوان، او اظهارات جدیدی مطرح کرد: روز حادثه همسرم در حال کشیدن قلیان بود و از طرفی با دستمال آغشته به تینر رنگ‌هایی که روی موزاییک‌ها ریخته بود را تمیز می‌کرد. ناگهان تکه‌ای از ذغال روی دستمال تینری افتاد و شعله‌ور شد و خانه آتش گرفت.

با توجه به تناقض‌گویی‌های مرد جوان و اظهارات دخترشان تحقیقات برای رازگشایی از آتش‌سوزی مرگبار زن جوان به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران ادامه دارد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین