|
| کد مطلب: ۹۳۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد

۵کشته و ۱۴مصدوم در برخورد کامیون با اتوبوس

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور از مصدومیت ۱۴ نفر و فوت ۵ نفر در حادثه برخورد کامیون با اتوبوس سرویس کارکنان یک کارخانه در استان مرکزی خبر داد.

۵کشته و ۱۴مصدوم در برخورد کامیون با اتوبوس
منبع: ایلنا |

سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۰۶:۳۵برخورد کامیون با اتوبوس سرویس کارکنان یکی از کارخانجات استان مرکزی-تفرش- (محور تفرش - فرمهین، گردنه نقره کمر) اطلاع داده می‌شود.

وی ادامه داد: در این حادثه ۱۴ نفر مجروح و متاسفانه ۵ نفر جان خود را از دست داده اند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور با اشاره به جانباختگان این حادثه گفت: متاسفانه راننده کامیون به همراه ۴ نفر مسافر در این حادثه جان خود را از دست داده اند.

به گفته سرهنگ شیرانی علت حادثه نقص فنی حادثه از سوی اتوبوس اعلام شده است.

وی با تاکید براینکه پایان این هفته زمان مناسبی برای سفرهای بین شهری نیست، تصریح کرد: بارندگی‌ها و استمرار برودت هوا باعث افزایش لغزندگی سطح جاده‌ها خصوصا در معابر کوهستانی گردیده است. هرساله در ایام بارندگی‌های فصل زمستان در سطح راه‌ها متاسفانه شاهد افزایش تصادفات هستیم. این بارندگی‌ها باعث افزایش لغزندگی سطح جاده‌ها شده و اگر راننده با همان سرعت شرایط جوی عادی و بدون در نظر گرفتن احتیاط بیشتر رانندگی نماید احتمال وقوع تصادفات افزایش می‌یابد. مطمئنا در این شرایط رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو جلویی می‌تواند از وقوع بسیاری از این حوادث جلوگیری کند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور خاطرنشان کرد: هموطنانی که نیاز به سفر ضروری دارند برای تردد برای تردد می‌بایست آمادگی لازم برای رانندگی در این شرایط را داشته باشند. اطمینان از سالم بودن خودرو و سیستم گرمایشی خودرو و پر بودن باک سوخت و همراه داشتن زنجیر چرخ از الزامات سفر است.

ارسال نظر

پربازدیدترین