|
| کد مطلب: ۹۲۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد

قتل در جگرکی به خاطر نسیه!

مرد جوان در مغازه‌ جگرکی با ضربه چاقو به قتل رسید.

قتل در جگرکی به خاطر نسیه!
منبع: تسنیم |

بامداد امروز شنبه هفدهم دی ماه، درگیری مرگباری در یک مغازه جگرکی در محله نعمت‌آباد از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه سینه هدف یک ضربه چاقو گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های بیشتر نشان می‌داد، مرد جوان در جریان یک درگیری 3 نفره با اعضای خانواده صاحب مغازه جگرکی به قتل رسیده است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این سرنخ مهم، با آغاز تحقیقات از شاهدان عینی این جنایت متوجه شدند، برادر صاحب جگرکی قاتل مرد جوان است که در گام نخست او به اتهام قتل عمد با ضربه چاقو دستگیر شد.

متهم در جریان بازجویی‌های ابتدایی به تیم تحقیق گفت: مقتول به مغازه ما آمد و چند سیخ جگر سفارش داد اما هنگامی غذایش تمام شد ادعا کرد پولش را بعداً خواهد داد که سر همین موضوع درگیری خونینی میان ما آغاز شد.

قاتل ادامه داد: در این نزاع خونین، من، پدرم و برادرم با قاتل و برادرش با قمه، چوب و چاقو درگیر شدیم که مقتول در این حادثه با ضربه چاقویی که به سینه‌اش وارد کردم به قتل رسید!

تیم جنایی پس از اعترافات اولیه متهم، او را به همراه برادر و پدرش و برادر مقتول به اتهام مصرف مشروبات الکلی بازداشت و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

ارسال نظر

پربازدیدترین