|
| کد مطلب: ۹۲۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد

قتل همسر مقابل چشمان فرزند

دختر مقتول که او را به بیمارستان منتقل کرده بود به مأموران گفت: پدر و مادرم از مدت‌ها قبل باهم اختلاف داشتند. روز حادثه دوباره باهم بحث شان شد و ناگهان پدرم با چاقو به مادرم حمله کرد و او را زد بعد هم به سرعت از خانه خارج شد.

قتل همسر مقابل چشمان فرزند
منبع: روزنامه ایران |

مرد میانسالی که متهم است در جریان یک اختلاف خانوادگی همسرش را با ضربه‌های متعدد چاقو به قتل رسانده بزودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

رسیدگی به این پرونده از بهمن سال گذشته با گزارش قتل زنی ۵۰ ساله در یکی از بیمارستان‌های ورامین آغاز شد. این زن بر اثر ضربه‌های چاقو از ناحیه شکم و قفسه سینه جان باخته بود.

دختر مقتول که او را به بیمارستان منتقل کرده بود به مأموران گفت: پدر و مادرم از مدت‌ها قبل باهم اختلاف داشتند. روز حادثه دوباره باهم بحث شان شد و ناگهان پدرم با چاقو به مادرم حمله کرد و او را زد بعد هم به سرعت از خانه خارج شد. من خیلی تلاش کردم تا مانعش شوم، اما از آنجایی که چاقو در دست پدرم بود و دیوانه‌وار فقط ضربه می‌زد نتوانستم جلوی او را بگیرم فقط به سرعت مادرم را به بیمارستان رساندم.

پس از دستگیری مرد میانسال وی به قتل همسرش اعتراف کرد و در توضیح ماجرا گفت: از اولین روز‌های زندگی‌مان مشکل داشتیم چند بار تصمیم گرفتیم از هم جدا شویم، اما به خاطر دخترمان سعی کردیم بسوزیم و بسازیم تا اینکه روز حادثه بازهم سر موضوع‌های کهنه باهم بحث‌مان شد و من به رفتار‌های او اعتراض کردم همسرم هم مثل همیشه با بی‌محلی به داخل اتاق رفت. رفتارش آنقدر آزارم داد که به یکباره عصبانی شدم و با چاقویی که از آشپزخانه برداشته بودم چند ضربه به او زدم. بعد از آن در یک لحظه تا به خودم آمدم دیدم او روی زمین افتاده خیلی ترسیدم و از خانه خارج شدم. باور کنید نمی‌خواستم همسرم را بکشم یک لحظه کنترلم را از دست دادم.

در ادامه اولیای دم خواهان قصاص مرد میانسال شدند. پس از اعترافات صریح متهم و تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا متهم بزودی محاکمه شود.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین