|
| کد مطلب: ۹۲۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد

سرقت میلیاردی با آب‌میوه‌های بی‌هوش‌کننده در اصفهان!

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری فردی که با بیهوش کردن ۸ نفر اموال آنان به ارزش ۵ میلیارد ریال را سرقت کرده بود، خبر داد.

سرقت میلیاردی با آب‌میوه‌های بی‌هوش‌کننده در اصفهان!

حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از آنان به روش بی‌هوش کردن رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات تخصصی صورت گرفته توسط کارآگاهان مشخص شد سارق قربانیان خود را در فضای مجازی شناسایی کرده و با آن‌ها طرح دوستی می‌ریخته و سپس با آن‌ها قرار ملاقات گذاشته و با استفاده از آب میوه‌های حاوی مواد بی‌هوش کننده قربانیان خود را بی‌هوش و اموال آن‌ها را سرقت می‌کرده است.

ترکیان گفت: متهم با این ترفند موفق شده بود اموال ۵ نفر از شهروندان شامل خودرو، موتورسیکلت، گوشی تلفن همراه، طلاجات و وجه نقد را سرقت کرده و با سرقت کارت بانکی و به دست آوردن رمز آن‌ها حساب آن‌ها را نیز خالی کند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش اموال به سرقت رفته توسط سارق توسط کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال ارزیابی شده است، بیان کرد: سرانجام کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان با انجام یک سری اقدامات هوشمندانه و پلیسی هویت اصلی متهم را به دست آورده و با تلاش شبانه‌روزی خود مخفیگاه او را شناسایی کردند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه طی هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات منسجم و ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی بدنی از وی یک قبضه اسلحه کلت جنگی به همراه ۶ عدد فشنگ مربوطه کشف شد.

ترکیان ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه این سارق، مقادیری طلاجات نظیر انگشتر و زنجیر طلا، لوازم آرایشی و بهداشتی و ۸ دستگاه گوشی تلفن همراه کشف که با انجام بررسی‌های لازم مشخص شد تمامی آن‌ها مسروقه است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهم در تحقیقات به ۸ فقره سرقت با روش مذکور اقرار کرده است، گفت: تحقیقات در راستای کشف سایر سرقت‌های احتمالی کماکان ادامه دارد و شهروندانی که با این شیوه مورد سرقت قرار گرفتند، می‌توانند برای پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با سرقت‌های به عنف پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان مراجعه کنند.

منبع: فارس

ارسال نظر

پربازدیدترین