|
| کد مطلب: ۹۲۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد

رهایی ۲ خواهر13و18ساله از چنگ آدم ربایان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قزوین از دستگیری عاملان ربایش ۲ دختر شیرازی در قزوین خبر داد.

سرهنگ امیرحسام عزیزی گفت: در پی وصول نیابت قضائی مبنی بر ربایش ۲ خواهر ۱۳ و ۱۸ ساله شیرازی به پلیس آگاهی استان قزوین بلافاصله دستورات ویژه برای پیگیری موضوع صادر شد.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی به طور ویژه وارد عمل شده و با بررسی‌های پلیسی مشخص شد این ۲ خواهر طعمه آدم ربایی جوانی ۱۸ ساله شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قزوین خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان قزوین در بررسی‌های پرونده دریافتند عامل اصلی آدم ربایی پس از ارتباط با خواهر بزرگ‌تر در شبکه‌های اجتماعی به شیراز رفته و با اغفال این دختر وارد منزل آنان شده و سپس با بیهوش کردن پدر و مادر دختر و سرقت مقادیری طلا، گوشی و لپ تاپ به ارزش بیش از ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، ۲ دختر خانواده را به گروگان گرفته و متواری می‌شود.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی دریافتند آدم ربا پس از سرقت، اموال مسروقه را در اصفهان به فروش رسانده و با همکاری ۲ نفر دیگر اقدام به اجاره یک باب منزل مسکونی در شهرستان البرز استان قزوین کرده و گروگان‌ها را به آن مکان منتقل کرده‌اند، تصریح کرد: با اقدام‌های اطلاعاتی و ردزنی های گسترده محل اختفای آدم ربایان در شهر الوند شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قزوین با اشاره به این مطلب که کارآگاهان پلیس آگاهی استان قزوین ۳ متهم اصلی پرونده را طی یک اقدام پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر و ۲ دختر به آغوش خانواده خود بازگشتند، گفت: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع:افکارنیوز

 

ارسال نظر

پربازدیدترین