|
| کد مطلب: ۹۱۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد

رازگشایی از پرونده قتل خانوادگی در شهر قدس

فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری عاملان قتل خانوادگی با تلاش مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده به قتل پدر خانواده با همدستی دو نفر اعتراف کردند.

رازگشایی از پرونده قتل خانوادگی در شهر قدس

 

 سرهنگ شاهپور فلاحی از دستگیری عاملان قتل خانوادگی با تلاش مأموران پلیس آگاهی شهرستان قدس خبر داد و گفت: با به دست آمدن اخباری در خصوص وقوع یک قتل در شهرستان قدس، مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده میدانی و بررسی شواهد و مدارک موجود، اقدامات فنی را برای دستگیری عاملان قتل آغاز کردند که در تحقیقات اولیه مشخص شد به احتمال قوی، خانواده مقتول در این قتل دست داشته و قتل خانوادگی به نظر می‌رسد.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از اخذ دستور قضائی، همسر و دختر مقتول که از مظنونان اصلی پرونده بودند را دستگیر و مورد بازجویی قرار دادند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده پس از بازجویی به ناچار به قتل پدر خانواده با همدستی دو نفر از آشنایان خود اعتراف کردند که بلافاصله دیگر متهمان دستگیر و پرونده مقدماتی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فلاحی تصریح کرد: مهارت‌های کنترل خشم در زمان‌های عصبانیت و خارج شدن از محیط‌های متشنج و پر استرس در شرایط بحرانی، می‌تواند راهکاری مناسب برای کنترل خشم و مقابله با هرگونه رفتار نابهنجار باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس در پایان، به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه اکثر قتل‌ها با تصمیمات لحظه‌ای، هیجانی و عدم توانایی در کنترل خشم حادث می‌شود، نیاز است شهروندان با فراگیری مهارت‌های کنترل خشم، در زمان‌های بروز درگیری و عصبانیت با کنترل عصبانیت و تفکر از عواقب ناگوار درگیری، از محیط‌های پر استرس و متشنج دور شوند تا گرفتار عواقب کار ناآگاهانه خود نشوند.

متهمان تا روشن شدن زوایای پنهان این قتل، در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قدس قرار گرفتند.

منبع: مهر

 

ارسال نظر

پربازدیدترین