|
| کد مطلب: ۹۱۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد

یک امام جمعه: شوماخر هم نمی تواند در این جاده رانندگی کند

امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: وضعیت بخشی از جاده بندرعباس به لار و شیراز به حدی ناایمن است که اگر شوماخر هم در آن رانندگی کند با مشکل مواجه می شود و نمی تواند ادامه مسیر دهد.

منبع: نامه نیوز |

به گزارش نامه نیوز، شیخ یوسف جمالی در مراسم خاکسپاری و تشییع شش نفر از جان باختگان حادثه رانندگی محور کهورستان – لار در گچین، با انتقاد از وضعیت این محور بویژه حد فاصل گچین–کهورستان تا لار، افزود: این جاده باعث مرگ بسیاری از عزیزان شده ا و هر روز شاهد حوادث متعدد است و کسی هم مسئولیت تلفات جانی و مالی ناشی از این حوادث را نمی پذیرد.

وی با اشاره به اینکه مسئول باید پاسخگوی پذیرش مسئولیت خود باشد، ادامه داد: کسی که مسئولیت این بخش را بر عهده می گیرد باید فکرش توسعه راه با هدف تسهیل عبور و مرور و کاهش حوادث جاده باشد و اگر چنین نکند علامت سوال پیش می آید که چنین مسئولی چه کاری باید انجام دهد؟

به گفته امام جمعه اهل سنت بندرعباس، عمده حوادث جاده ای که در محور بندرعباس شیراز رخ می دهد حد فاصل گچین – کهورستان و لار است که اگر چه بخشی از آن انجام شده اما این محور همچنان نیمه کاره است و مشکلات زیادی دارد و هر روز خبر تصادف از این جاده به گوش می رسد.

 

 

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین