|
| کد مطلب: ۸۶۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد

چرخ‌های آمبولانس را پنجر کردند

چرخ‌های آمبولانس را پنجر کردند

شب گذشته یک شهروند در شهر شیراز در اقدامی غیر اخلاقی عمدا اقدام به پنچر کردن چرخ های آمبولانس اورژانس ۱۱۵ کرد.

به گزارش آیند، دکتر محمدجواد مرادیان در تشریح این حادثه گفت: در ساعت ۲۰:۳۸ گزارش تنگی نفس خانمی ۴۸ ساله در خیابان ۲۰ متری امام خمینی در مرکز پیام اورژانس فارس ثبت شد و بلافاصله نزدیک ترین تیم امدادی اورژانس به محل اعزام شد.

رییس اورژانس فارس در ادامه افزود: بدلیل وخامت حال بیمار تیم امدادی به محض رسیدن به محل آمبولانس را پارک کرده و سریعا بر بالین بیمار حاضر شدند.

رییس‌‌‌ اورژانس فارس افزود: پس از خاتمه این ماموریت حادثه ای با فوریت بالا در همان محدوده گزارش شد و ماموریت به آمبولانس محول شد ولی پس از بیرون آمدن از ساختمان متوجه شدند چرخ های آمبولانس توسط همسایه عصبانی پنچر شده است و ماموریت به آمبولانسی دیگر از مسیری دورتر محول شد.

دکتر محمدجواد مرادیان با اشاره به فرسوده بودن بخشی از ناوگان عملیاتی اورژانس، گفت: ناوگان عملیاتی اورژانس فرسوده است و این دسته اقدامات باعث اختلال شدید در خدمت ارایه شده توسط اورژانس ۱۱۵ می شود و هر اقدامی که باعث بوجود آمدن اختلالی در امر خدمت رسانی به مردم شود قاطعانه برخورد خواهد شد.

رییس اورژانس فارس در پایان گفت: پس از حضور عوامل پلیس در محل فرد خاطی شناسایی و به کلانتری جهت ادامه روند قانونی منتقل شد.

ارسال نظر

پربازدیدترین