|
| کد مطلب: ۸۶۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد

سارقان تعمیرگاه در دام پلیس

سارقان تعمیرگاه در دام پلیس

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق که از کارگاه تولیدی سرقت کرده بودند، خبر داده و گفت: در این رابطه مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شد.

به گزارش آیند، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی در تشریح این خبر تاکید کرد: یكم دی ماه فردی با مراجعه به كلانتری 129 جامی طی شكواییه‌ای اعلام داشت، شب گذشته سارقان وارد تعمیرگاه او شده و موتور برق، دستگاه برش و ابزار آلات تخصصی تعمیرگاه به همراه یک دستگاه موتورسیكلت جمعا با ارزش تقریبی 300 میلیون تومان را به سرقت برده‌اند.
او افزود: با ارجاع پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تیم مبارزه با سرقت اماكن، ماموران كشف و پی‌جویی پرونده شدند كه كلیه اقدامات تخصصی پلیسی انجام و با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و علمی كشف جرم هویت سارقان بنام‌های علی و سیروس شناسایی کردند.
این مقام انتظامی گفت: كارآگاهان در ادامه ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری هر 2 متهم شدند و در بازرسی بیشتز از آنها 2 دستگاه تلفن همراه مسروقه نیز كشف شد.
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بیان کرد: در بازجویی‌های اولیه متهمان به جرم خود معترف و مالخر اموال مسروقه كه امید نام داشت را معرفی كردند.
سرهنگ کارآگاه عزیزخانی افزود: امید به اتهام خرید و فروش اموال مسروقه در عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از منزل او علاوه بر اموال متعلق به شاكی تعدادی اموال مسروقه دیگر شامل 5 دستگاه ضبط و پخش به همراه مدارك هویتی افراد غیر كشف كه با پی‌جویی كارآگاهان مال باختگان شناسایی شدند.
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: پس از تكمیل تحقیقات متهمان روانه زندان شدند و اقدامات تکمیلی و تحقیقات تخصصی برای شناسایی سایر متهمان كماكان در دستور کار است.

ارسال نظر

پربازدیدترین