|
| کد مطلب: ۸۶۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری سارقان و مالخر پیچ‌های چراغ‌های برق بزرگراه آزادگان

دستگیری سارقان و مالخر پیچ‌های چراغ‌های برق بزرگراه آزادگان

در پی سقوط تیر چراغ‌های برق بزرگراه آزادگان، 2 معتاد متجاهر که برای تامین هزینه مصرف مواد مخدر، پیچ‌ها را سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش آیند، سردار علیرضا لطفی در توضیح خبر گفت: در پی سقوط تعدادی از چراغ برق‌های بزرگراه آزادگان سریعا بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
او افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این حادثه در پی باز شدن و سرقت پیچ‌های چراغ های برق توسط فرد یا افرادی انجام شده است.
این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: در تحقیقات میدانی صورت گرفته و با انجام اقدامات پلیسی کارآگاهان پایگاه دهم موفق به شناسایی و دستگیری 2 متهم در محدوده جنوب تهران شدند که در بازرسی بدنی صورت گرفته از آنان تعدادی پیچ‌های به سرقت رفته چراغ‌های برق کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: با انتقال سارقان به پایگاه دهم پلیس آگاهی مشخص شد متهمان که به نوعی از معتادان متجاهر هستند در بازجویی‌های اولیه انجام شده اظهار داشتند که برای تامین هزینه مواد مخدر اقدام به سرقت تجهیزات شهری از جمله نرده‌های کنار خیابان و پیچ‌های چراغ برق کرده‌اند.

سردار لطفی در پایان تاکیدکرد: در این رابطه یک مالخر نیز دستگیر شده است و تحقیقات تکمیلی برای کشف سایر جرایم احتمالی توسط کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

ارسال نظر

پربازدیدترین