|
| کد مطلب: ۸۶۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد

12 فقره زورگیری طلا و گوشی از بانوان

12 فقره زورگیری  طلا و گوشی از بانوان

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 2 جوان اتباع كشور همسایه كه با تهدید، طلا و گوشی بانوان را در باقرشهر سرقت می كردند، خبر داد.

به گزارش آیند، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت زورگیری توسط 2 جوان با یك دستگاه موتور سیكلت كه با تهدید، طلا وگوشی تلفن همراه بانوان را سرقت کرده بودند، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور كار ماموران كلانتری باقر شهر قرار گرفت.

او افزود: تیم عملیاتی كلانتری 175 باقر شهر با رصدهای میدانی، تحقیقات تخصصی و استفاده از تجهیزات خاص پلیسی موفق به شناسایی هویت و محل حضور یكی از سارقان شدند.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینكه هماهنگی های قضائی در این خصوص انجام پذیرفت، تاکید کرد: تیم عملیاتی كلانتری باقرشهر طی یك عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و جهت بررسی بیشتر به كلانتری منتقل کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینكه متهم در تحقیقات انجام شده مشخصات و آدرس مخفیگاه همدستش را به ماموران اعلام كرد، بیان کرد: تیم عملیاتی كلانتری باقرشهر با هماهنگی های قضائی متهم دیگر را نیز در مخفیگاهش دستگیر و در بازدید از محل یك دستگاه تلفن همراه مسروقه كشف و موتورسیكلتی كه به وسیله آن سرقت ها را انجام می دادند نیز توقیف كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان گفت: متهمان دستگیر شده كه سوابق متعدد زورگیری داشتند در تحقیقات به عمل آمده ضمن اقرار به بزه ارتكابی به 12 فقره زورگیری در محدوده باقر شهر معترف كه پس از اخذ شكایت مال باختگان و پایان تحقیقات متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

ارسال نظر

پربازدیدترین