|
| کد مطلب: ۸۶۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد

کشف 250 عدد ضبط و پنل از مخفیگاه یک مالخر

کشف 250 عدد ضبط و پنل از مخفیگاه یک مالخر

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مالخر و کشف اموال مسروقه توسط مأموران انتظامی کلانتری ونک خبر داده و گفت: در این عملیات 250 عدد ضبط و پنل کشف شد.

به گزارش آیند، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای تاکید کرد: در پی سرقت تعدادی ضبط و پنل از خودروهای محله ونک و اخبار واصله مبنی بر خرید و فروش اموال مسروقه توسط شخصی در این محله، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت.

او افزود: تیمی از مأموران دایره تجسس کلانتری تحقیقات خود را در این خصوص آغاز و با انجام اقدامات تخصصی سارق و مالخر قطعات خودروها را شناسایی و از وجود تعدادی قطعات خودرو در مخفیگاه مالخر اطمینان حاصل کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی به مخفیگاه مالخر اعزام و ضمن دستگیری این فرد، در بازرسی مخفیگاه وی 100 دستگاه ضبط خودرو و 150عدد پنل ضبط و باند و ساب کشف شد.

سرهنگ موقوفه‌ای افزود: متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر مالخری و ارتباط با سارقان اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی به دستگیری سارق لوازم و قطعات خودرو در این رابطه اشاره کرده و گفت: تا کنون 30 تن از مال باختگان شناسایی شده‌اند و کشف جزئیات پرونده و دستگیری دیگر سارقان کماکان ادامه دارد.

ارسال نظر

پربازدیدترین