|
| کد مطلب: ۸۵۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری عاملان تخریب خودروهای محله تهرانپارس

دستگیری عاملان تخریب خودروهای محله تهرانپارس

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 2 تن از عاملان تخریب خودروهای شهروندان در محله تهرانپارس خبر داد و گفت: دستگیری عامل دیگر تخریب در دستور کار قرار دارد.

به گزارش آیند، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در توضیح این خبر، گفت: ساعت 3بامداد بیست و پنجم بهمن ماه سال جاری با تماس تلفنی تعدادی از شهروندان مبني بر تخريب 4 دستگاه خودرو در محله تهرانپارس توسط تعدادی از افراد شرور تیمی از ماموران کلانتری144 جوادیه تهرانپارس برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه این افراد شرور علاوه بر تخریب 4 دستگاه خودرو، با ایجاد سر و صدا و عربده کشی موجب رعب و وحشت اهالی محل شده بودند، گفت: این متهمان پس از تخریب خودروها قبل از حضور ماموران از محل گریخته بودند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی و رصد دوربین‌های مداربسته هویت متهمان شناسایی و مشخص شد، 3 شرور خودروها را تخریب و قدرت نمایی کرده‌اند.

او گفت: با شناسایی مخفیگاه متهمان و اخذ دستور قضائی، تیمی از ماموران کلانتری برای دستگیری آنان به مخفیگاه متهمان در محله خاک سفید اعزام و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه موفق شدند 2 تن از متهمان را در مخفیگاه‌شان دستگیر و خودرویی که با آن به محل تخریب مراجعه کرده بودند، توقیف کنند.

سرهنگ موقوفه ای در پایان تاکید کرد: نفرات دستگیر شده روانه زندان و تحقیقات پلیسی برای دستگیری نفر سوم این پرونده ادامه دارد.

ارسال نظر

پربازدیدترین