|
| کد مطلب: ۸۵۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد

تصویب اعتبارات حوادث پیش‌بینی نشده در بودجه شهرداری

تصویب اعتبارات حوادث پیش‌بینی نشده در بودجه شهرداری

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۲۰ رأی موافق اعتبارات حوادث پیش‌بینی نشده در بودجه سال آینده شهرداری تهران را با اصلاحاتی به تصویب رساندند.

به گزارش آیند، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در چهل و هفتمین جلسه علنی این شورا در نوبت عصر در ادامه بررسی تبصره‌های بودجه سال آینده شهرداری تهران بررسی تبصره ۱۱ این بودجه را در دستور کار داشتند که در همین راستا آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در تشریح این تبصره گفت: براساس این تبصره شهرداری تهران مجاز است در صورت وقوع حوادث پیش‌بینی نشده اعم از سیل، طوفان، زلزله، آتش سوزی، بیماری‌های همه‌گیر و تهدیدکننده سلامت شهری و موارد مشابه در شهر تهران تا سقف چهار درصد از سرجمع اعتبارات هزینه ای و تملک دارای‌های سرمایه ای را برای کنترل اوضاع، آواربرداری و امثال آن تا عادی‌سازی وضعیت اختصاص دهد و پس از تأمین اعتبار و پرداخت هزینه عملیات مربوطه را در تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ منظور و گزارش عملکرد این تبصره به همراه تشریح عوامل موثر در وقوع حوادث مربوطه را به شورای شهر تهران ارائه کند.

مهدی چمران ریاست شورا در ارائه پیشنهادی در خصوص این تبصره گفت: در این تبصره برای رقمی که اختصاص می‌دهیم باید قید شود که به میزان مورد نیاز تا سقف چهار درصد اعتبارات اختصاص پیدا کند نه اینکه حتما مجبور باشیم چهار درصد هزینه کنیم. به این ترتیب اگر در موردی دو درصد نیاز بود به همین میزان هزینه خواهیم کرد.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا با ۲۰ رأی موافق تبصره ۱۱ لایحه برنامه بودجه سال آینده شهرداری تهران را به تصویب رساندند.

ارسال نظر

پربازدیدترین