|
| کد مطلب: ۸۵۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد

پیگیری پلاک قرمزها توسط شهرداری تا صدور حکم قضایی

پیگیری پلاک قرمزها توسط شهرداری تا صدور حکم قضایی

سیزدهمین جلسه قرارگاه اجتماعی تهران با محوریت ساماندهی معتادان متجاهر به ریاست علیرضا زاکانی شهردار تهران برگزار شد.

به گزارش آیند، سیزدهمین جلسه قرارگاه اجتماعی تهران با محوریت ساماندهی معتادان متجاهر امروز یکشنبه ۲۴ بهمن ماه به ریاست علیرضا زاکانی شهردار تهران برگزار شد.

‌در ابتدای این جلسه پیگیری آخرین وضعیت مصوبات دوازدهمین جلسه قرارگاه اجتماعی تهران در دستور کار قرار گرفت و دستگاه‌های ذی‌ربط در حوزه ساماندهی معتادان متجاهر تهران گزارشی از آخرین اقدام‌های انجام شده ارائه کردند.

موضوعاتی از جمله مشکل آب و گاز برخی از مراکز نگهداری معتادان متجاهر، جمع‌آوری پسماند، فهرست معتادان متجاهر اتباع، شیوه‌نامه‌های پذیرش برای مراکزی که در آن امکان افزایش ظرفیت وجود دارد، برگزاری جلسات مستمر با شهرداران مناطق درگیر در خصوص شناسایی خانه‌های پلاک قرمز فاقد پلاک اطلاعات ثبتی (مناطق ۲،۴،۵،۱۲،۱۵،۱۶،۱۹)، رسیدگی به وضعیت معیشت خانواده معتادان متجاهر در سیزدهمین جلسه قرارگاه اجتماعی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

شهرداران ۷ منطقه درگیر با معتادان متجاهر پایتخت (مناطق ۲،۴،۵،۱۲،۱۵،۱۶،۱۹) نیز در ادامه جلسه گزارشی از آخرین وضعیت پلمب پلاک‌های قرمز موجود در هر یک از مناطق ارائه کردند و قرار بر این شد برخی از هماهنگی‌های لازم در این زمینه بین شهرداری و ناجا انجام شود تا احکام لازم از سوی مرجع قضائی صادر شود.

سلسله جلسات قرارگاه آسیب‌های اجتماعی شهر تهران با حضور نمایندگانی از سوی استانداری تهران، فرمانداری تهران، دادستانی، کمیته امداد امام‌خمینی (ره)، نیروی انتظامی تهران بزرگ، بهزیستی، ستاد مبارزه با مواد مخدر، دانشگاه علوم پزشکی تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، وزارت نیرو و دیگر دستگاه‌های مسئول، به شکل هفته‌ای به ریاست شهردار تهران با رویکرد جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر شهر تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

پربازدیدترین