|
| کد مطلب: ۸۵۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد

سرقت و اخاذی در لباس مامور

سرقت و اخاذی در لباس مامور

رمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری فردی که در اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع) تحت عنوان مامور از اتباع کشورهای همسایه سرقت می‌کرد، خبرداد.

به گزارش آیند، سرهنگ دوستعلی جلیلیان درتشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اتباع کشورهای همسایه تحت عنوان مامور، در اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار کلانتری حضرت عبدالعظیم (ع) قرار گرفت.

او افزود: عوامل تیم عملیاتی کلانتری حضرت عبدالعظیم (ع) با رصد‌های میدانی و تحقیقات تخصصی و با همکاری نیروهای انتظامات حرم موفق به شناسایی مشخصات ظاهری سارق که یک نفره و به صورت پیاده از اتباع سرقت می‌کرد، شدند.

سرهنگ جلیلیان در ادامه تاکید کرد: همزمان با دستگیری متهم، تبعه‌ای به پلیس ری مراجعه و بیان داشت، دقایقی قبل متهم دستگیر شده به او مراجعه و با معرفی خود با عنوان مامور قصد سرقت از ایشان را داشت، متهم به همراه شاکی برای بررسی تخصصی به کلانتری حضرت عبدالعظیم(ع) منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان گفت: در تحقیقات انجام شده، متهم سابقه‌دار به بزه انتسابی معترف و تا کنون 3 مال باخته به کلانتری حضرت عبدالعظیم (ع) مراجعه و سارق را شناسایی کرده‌اند، که پس از اخذ شکایت از مال باختگان و پایان تحقیقات متهم تحویل مراجع قضائی شد.

ارسال نظر

پربازدیدترین