|
| کد مطلب: ۸۵۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری سارقی با یک کوله‌پشتی پول و طلا

دستگیری سارقی با یک کوله‌پشتی پول و طلا

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق شرکت‌های خصوصی محله سنایی با یک کوله‌پشتی پول و طلا و مدارک هویتی خبر داد.
به گزارش آیند، سرهنگ محمد جلینی در تشریح این خبر گفت: در پی افزایش سرقت شرکت‌های خصوصی در محله سنایی بررسی موضوع در دستور کار عملیات کلانتری 105 سنایی قرار گرفت.
او با بیان اینکه عملیات کلانتری حین گشت زنی 2نفر را که هراسان از یکی از شرکت‌ها خارج شده و در حال فرار بودند را مشاهده کرده و وارد عمل می‌شوند، افزود: عملیات کلانتری در یک تعقیب و گریز یک نفر از سارقان را دستگیر و در بازرسی اولیه از کوله‌پشتی متهم مقدار زیادی پول و طلا و مدارک هویتی غیر و لپ‌تاپ کشف کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در کلانتری در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و سرقت از شرکت مربوط با هم دستی متهم دیگر اعتراف و شاکی به کلانتری مراجعه که در بررسی اموال مکشوفه و اظهارات مال باخته ارزش اموال سرقتی را یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کردند.
سرهنگ جلینی با بیان اینکه متهم دارای سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان بوده در پایان تاکید کرد: تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهم و دستگیری متهم متواری ادامه دارد.

ارسال نظر

پربازدیدترین