|
| کد مطلب: ۸۵۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد

عرضه مستقیم «کیوی» و «پرتقال» توسط باغداران شمال در تهران

عرضه مستقیم «کیوی» و «پرتقال» توسط باغداران شمال در تهران

سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام کرد که باغداران شمال «کیوی» و «پرتقال» خود را در میادین پایتخت مستقیم عرضه کنند.

به گزارش آیند، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران برای حضور تولیدکنندگان برتر و توانمند استان‌های شمالی کشور به منظور عرضه مستقیم «کیوی» و «پرتقال شمال» در میادین میوه و تره بار پایتخت فراخوان داد. این سازمان در راستای تعدیل قیمت‌ها و تثبیت بازار و به منظور کمک به تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان به ویژه در ایام پرتقاضا همچون اسفند 1400 و نوروز 1401 از تولیدکنندگان توانمند و معتبر مورد تأیید سازمان جهادکشاورزی استان محل تولید دعوت کرد تا با تسهیلات و شرایط آسان، محصولات خود را به صورت مستقیم در میادین پایتخت عرضه کنند.
گفتنی است، در مکاتبه‌ای از جانب مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تهران با رؤسای جهاد کشاورزی استان‌های گیلان و مازندران و در مکاتبه دیگری با رؤسای جهاد کشاورزی استان‌های گیلان، مازندران و گلستان، از آنها خواسته شده است تا تولیدکنندگان مورد تأیید خود را به ترتیب برای عرضه مستقیم «کیوی» و «پرتقال شمال» به منظور بهره‌مندی از امکانات و تسهیلاتی که به این منظور برای آنها در نظر گرفته است، معرفی نمایند.

ارسال نظر

پربازدیدترین