|
| کد مطلب: ۸۴۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد

با اعتراف یک مالخر 2 سارقان دستگیر شدند

با اعتراف یک مالخر 2 سارقان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و دستگیری مالخر لوازم خودرو به همراه لوازم سرقتی خبر داد و گفت: در این رابطه سارق لوازم خودرو دستگیر شد.
به گزارش آیند، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت محتویات خودرو شامل دو دستگاه تبلت و مقادیری طلا و ارز در محدوده شهرری، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار کلانتری حضرت عبدالعظیم (ع) قرار گرفت.
او افزود: تیم عملیاتی کلانتری حضرت عبدالعظیم (ع) با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی و با استفاده از تجهیزات خاص پلیسی موفق به شناسایی هویت و محل حضور مالخر شدند و پس از هماهنگی‌های قضائی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و جهت بررسی بیشتر به کلانتری حضرت عبدالعظیم (ع) منتقل کردند.
سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه با اعتراف مالخر شخصی که اموال را به او فروخته بود شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی در مخفیگاهش دستگیر و در تحقیقات انجام شده گفت: او نیز اموال را از شخص دیگری خریداری کرده که با اعترافاتش آدرس و مشخصات سارق اصلی شناسایی شد.
این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: با هماهنگی‌های قضائی ماموران انتظامی سارق اصلی را در مخفیگاهش دستگیر و در تحقیقات انجام شده به بزه انتسابی معترف شد.
سرهنگ جلیلیان اظهار کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

ارسال نظر

پربازدیدترین