|
| کد مطلب: ۸۴۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد

شروران پیروزی قصد سرشاخ شدن با پلیس را داشتند

شروران پیروزی قصد سرشاخ شدن با پلیس را داشتند

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری 2 شرور که موادفروش بودند در محله پیروزی خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان 5 کیلو و 392 گرم هروئین و شیشه کشف شد.
به گزارش آیند، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه تعدادی اراذل و اوباش موادفروش در منطقه پیروزی تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.
او در ادامه افزود: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مشخص شد متهمان پاتوق خود در یکی از محله‌های خیابان پیروزی تبدیل به محل تردد و تجمع اراذل و اوباش و فروش موادمخدر به معتادان کرده‌اند که این امر باعث سلب آسایش برای ساکنین و اخلال در نظم عمومی و نارضایتی برای همسایگان شده است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در ادامه تاکید کرد: با پیگیری‌های محلی و تحقیقات گسترده و اطلاعات مفیدی که ماموران پلیس در بررسی‌های میدانی به دست آوردند سرانجام مختصات و آدرس دقیق مخفیگاه متهمان شناسایی و اقدامات مقدماتی شامل اخذ مجوز قانونی جهت ورود به منزل و آماده‌سازی تیم عملیاتی برای اقدام غافلگیرانه و دستگیری متهمان به عمل آمد.
این مقام انتظامی افزود: با توجه به تکمیل پرونده و ارائه گزارش به مرجع قضائی، مجوز قانونی جهت ورود به منزل و بازداشت متهمان صادر و روز گذشته تیم عملیاتی معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران به محل اعزام شد و هر 2 شرور را دستگیر کردند.
او با اینکه در جستجو از مخفیگاه متهمان 5 کیلو و 342 گرم مواد مخدر هروئین و 51 گرم ماده روانگردان شیشه به دست آمد، تاکید کرد: هرچند اراذل شرور قصد تعدی و درگیری در حین دستگیری با ماموران را داشتند، اما با اقدام به موقع و با هوشیاری و اقتدار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب ابهت پوشالی آنان در هم شکست، متهمان زمین‌گیر و در نهایت دستگیر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان گفت: پلیس و دستگاه قضائی مصمم است با كسانی كه به نظم و آرامش عمومی شهروندان خدشه وارد می‌کنند و باعث ایجاد رعب و وحشت می‌شوند برابر قانون به شدت برخورد کند و در این مسیر از هیچ تلاش و كوششی دریغ نخواهد كرد. پلیس با اشراف اطلاعاتی خوبی که دارد متهمان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر و آنان را به دست قانون می‌سپارد.

ارسال نظر

پربازدیدترین