|
| کد مطلب: ۸۴۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری اعضای باند 5 نفره جیب‌برهای زن

فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند 5 نفره جیب بر زن که در محدوده بازار و حرم عبدالعظیم (ع) سرقت می‌کرد خبر داد و گفت: در این رابطه تا کنون 30 مال باخته شناسایی شده‌اند.

به گزارش آیند، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر تاکید کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت جیب‌بری و کیف بازکنی در محدوده بازار و حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با رصدهای میدانی و تحقیقات پلیسی به دست آوردند که اعضای یک باند 5 نفره زن با تردد در این مکان سرقت‌ها را انجام می‌دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه هویت تعدادی از این افراد شناسایی شد، بیان کرد: در این بررسی‌ها به دست آمد متهمان از شهر کرج به این محله مراجعه و به سرقت جیب‌بری می‌پردازند.

سرهنگ جلیلیان در ادامه با بیان اینکه هماهنگی‌های قضائی در این رابطه انجام پذیرفت، گفت: با تحت نظر قرار دادن تردد این افراد، هر 5 سارق زن جیب‌بر را هنگامی که به محل‌های سرقت مراجعه کرده بودند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری به اعتراف متهمان به 30 فقره سرقت مشابه اشاره کرد و گفت: مال باختگان این پرونده‌ها شناسایی و متهمان پس از تحقیقات اولیه تحویل مراجع قضائی شدند.

ارسال نظر

پربازدیدترین