|
| کد مطلب: ۸۴۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد

اسلحه‌های جنگی و شکاری محله جنت‌آباد کشف شدند

اسلحه‌های جنگی و شکاری محله جنت‌آباد کشف شدند

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف 4 قبضه سلاح جنگی و شکاری طی یك عملیات هدفمند پلیسی در محله جنت آباد خبر داد.

به گزارش آیند، سرهنگ پیام کاویانی گفت: برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه همواره از اولویت‌های اصلی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بوده و پلیس امنیت عمومی بعنوان خادم مردم، شبانه روز در این راستا تلاش كرده و با مخلان آرامش و امنیت قاطعانه برخورد می‌كند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مصادیق اخلال در نظم و امنیت عمومی و برهم زدن آرامش جامعه، نگهداری، خرید و فروش سلاح غیرمجاز هستند و مقابله با آن از مطالبات به حق مردم و مسئولان است، افزود: بر همین اساس، ماموران پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی روز گذشته با اشراف اطلاعاتی خود موفق به شناسایی متهمی شدند که در فضای مجازی به فروش غیرمجازی اسلحه شکاری و جنگی می‌پرداخت.

او افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی و هدفمند، متهم که در حین انتقال سلاح‌های غیرمجاز با یک دستگاه خودرو سواری بود، دستگیر شد.

سرهنگ کاویانی تاکید کرد: در بازرسی از خودروی متهم، یک قبضه سلاح جنگی کلت کمری فالکن، یک قبضه سلاح جنگی شاه‌کش، 2 قبضه سلاح شکاری، تعداد 2 عدد فشنگ شکاری خفیف، 4 عدد فشنگ جنگی، 390 عدد فشنگ شکاری ساچمه‌ای، 7 عدد فشنگ شکاری، 35 عدد پوکه و یک دستگاه دوربین شکاری کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: متهم در بررسی‌های پلیسی به جرم خود مبنی بر تهیه سلاح غیرمجاز اعتراف کرد.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، تاکید کرد: شهروندان محترم می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک امنیتی، مراتب و گزارش‌های خود را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 به پلیس اعلام کرده و در تامین امنیت جامعه سهیم باشند.

ارسال نظر

پربازدیدترین