|
| کد مطلب: ۸۳۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری کلاهبردار 200 میلیاردی در نیاوران

دستگیری کلاهبردار 200 میلیاردی در نیاوران

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری فردی که تحت پوشش شرکت انبوه ساز در پرند، 200میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.
به گزارش آیند، سردار حمید هداوند در این خصوص اظهار داشت: در پی ارجاع پرونده‌ای به قرارگاه جلب پلیس پیشگیری تهران بزرگ مبنی بر بازداشت یک مرد کلاهبردار، شناسایی مخفیگاه متهم و بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس پیشگیری قرار گرفت.
او افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که متهم در سال 1385 تحت پوشش شرکت انبوه سازی و ساخت مراکز تجاری اقدام به تاسیس شرکت خصوصی در تهران کرده است و با تبلیغ پیش فروش واحدهای تجاری تعدادی از شهروندان را به خرید واحدها به صورت اقساطی و مدت دار در شهر پرند ترغیب و پس از فروش واحدها به چندین نفر و فروش مال غیر از محل گریخته است.
این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران انتظامی این پلیس با تحقیقات دقیق تر موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در محله نیاوران شدند و به دست آوردند که متهم کلیه اعضای خانواده‌اش را به کشورهای خارجی منتقل و خودش نیز مقدمات مهاجرت را مهیا کرده و قصد ترک کشور را دارد.
سردار هداوند از دستگیری متهم در مخفیگاهش خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کلاهبرداری انجام شده را 200 میلیارد ریال محاسبه کرده‌اند.
جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهم که در این مدت با هویت جعلی و تغییر چهره به صورت مخفیانه زندگی می‌کرده با 20 مال باخته برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت

ارسال نظر

پربازدیدترین