|
| کد مطلب: ۸۳۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد

بازداشت زورگیران نیاورانی

بازداشت زورگیران نیاورانی

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زوج سرایدار كه با تهدید سلاح سرد و بستن دست و پای صاحبخانه 20 میلیارد ریال اموال با ارزش از منزلی در نیاوران سرقت کرده بودند، خبر داد.
به گزارش آیند، سرهنگ کارآگاه سعید دالوند بیان داشت: از طریق مركز فوریت های پلیسی 110 وقوع یك فقره سرقت به عنف منزلی به كلانتری 123 نیاوران اعلام می‌شود كه با حضور ماموران گشت كلانتری در صحته جرم شاكی كه از نظر روحی در شرایط بسیار وخیمی بسر می‌برد و به سختی قادر به صحبت كردن بوده است. شاکی گفت: زوجی که به تازگی به عنوان سریدار استخدام کرده است، با تهدید چاقو و بستن دست و پای او وسایل منزل را به هم ریخته و 20 میلیارد ریال اموال با ارزش از قبیل طلا و ارز و ساعت سرقت و از محل گریخته‌اند.
او عنوان کرد: با ارجاع پرونده به این پلیس، کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی شاکی را دعوت و او در تکمیل اظهارات خود اظهار کرد این افراد از طریق شرکت‌های خدماتی به وی معرفی شده است.
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: با بررسی سوابق متهمان مشخص شد که هر 2 متهم سابقه‌دار بوده و به دفعات تحمل کیفر داشته‌اند.
این مقام انتظامی افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان هر 2 سارق در یک عملیات منسجم دستگیر و متهمان در پی‌جوئی‌های انتظامی به جرم ارتکابی معترف شدند.
سرهنگ دالوند خاطرنشان کرد: متهمان برای کشف سایر جرائم احتمالی و شناسایی مالخران در اختیار این پایگاه قرار دارند.

ارسال نظر

پربازدیدترین