|
| کد مطلب: ۸۳۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری مالخر مسلح شهرک قدس

دستگیری مالخر مسلح شهرک قدس

رئیس کلانتری 134 شهرک قدس از دستگیری مالخر محله شهرک قدس و کشف اموال سرقتی از مخفیگاهش خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح جنگی نیز کشف شد.
به گزارش آیند، سرهنگ سلیمان شکری در تشریح این خبر به پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: با توجه به اخبار واصله مبنی بر خرید و فروش اموال سرقتی توسط فردی در شهرک قدس تیمی از ماموران کلانتری عملیات کلانتری شهرک قدس بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.
او با بیان اینکه ماموران در پایش اطلاعات، هویت و مخفیگاه متهم را در شهرک قدس شناسایی کردند، افزود: با هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش در یک عملیات منسجم دستگیر و در بازرسی از این مکان یک قبضه سلاح جنگی و اموال سرقتی اعم از 200 متر کابل برق، 5 دستگاه ضبط صوت خودرو، 3 قبضه سلاح سرد، 5 عدد جک خودرو، تعدادی زیادی انواع آچار و پیچ گوشتی های مختلف کشف شد.
رئیس کلانتری 134 شهرک قدس تصریح کرد: متهم در کلانتری به بزه انتسابی و خرید لوازم سرقتی از سارقان معترف و تا کنون 8 تن از مال باختگان شناسایی شده‌اند.
سرهنگ شکری با بیان اینکه متهم سابقه سرقت و خرید لوازم سرقتی و تحمل حبس در زندان دارد، در پایان تاکید کرد: تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

ارسال نظر

پربازدیدترین