|
| کد مطلب: ۸۳۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد

پایان 10 سال زندگی مخفیانه زن 550 میلیاردی در تهران

پایان 10 سال زندگی مخفیانه زن 550 میلیاردی در تهران

جانشین پلیس تهران بزرگ از دستگیری زنی که تحت پوشش شرکت فروش اتوبوس 550 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند خبر داد و گفت: متهم پس از کلاهبرداری به مدت 10 سال به طور مخفیانه زندگی می‌کرد.

به گزارش آیند، سردار حمید هداوند، در این خصوص اظهار داشت: در پی ارجاع پرونده‌ای به قرارگاه جلب پلیس پیشگیری تهران بزرگ مبنی بر بازداشت یک زن کلاهبردار، شناسایی مخفیگاه متهم و بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.
او افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که متهم در سال 1391 تحت پوشش شرکت فروش اتوبوس اقدام به تاسیس شرکت خصوصی در شهر تهران کرده و با تبلیغ ذی‌نفوذ بودن در دستگاه های اجرائی و توانایی واگذاری اتوبوس با برند شرکت‌های معروف جهانی، اقدام به جذب مشتری و دریافت مبالغ هنگفتی از شهروندان کرده بود.
این مقام ارشد پلیسی با اشاره به اینکه متهم پس از کلاهبرداری با هویت جعلی به زندگی مخفیانه پرداخته و به طور مرتب محل سکونتش را تغییر می‌داد، گفت: ماموران انتظامی این پلیس با تحقیقات دقیق تر موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در محله بریانک شدند.
جانشین پلیس تهران از دستگیری متهم در مخفیگاهشان خبر داد و گفت: متهم با 20 شاکی روانه مرجع قضائی شد و کارشناسان ارزش کلاهبرداری انجام شده را 550 میلیارد ریال محاسبه کرده‌اند.

ارسال نظر

پربازدیدترین