|
| کد مطلب: ۸۳۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد

کشف 14 میلیارد لیوان، طی نخی و چسب شیشه‌ایی قاچاق

کشف  14 میلیارد لیوان، طی نخی و چسب شیشه‌ایی قاچاق

معاون هماهنگ کننده پلیس تهران بزرگ از کشف بالغ بر 53 هزار قلم انواع کالای قاچاق به ارزش 14 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ری خبرداد.

به گزارش آیند، سردار مسعود مصدق اظهارداشت: در راستاي اجراي طرح سراسري مبارزه با قاچاق كالا و ارز و نا امن ساختن بستر ارتکاب این جرم، اكيپی از ماموران پليس آگاهي شهرستان ری روز گذشته محور مواصلاتی به شهرستان ری را تحت نظارت قرار دادند.
او افزود: ماموران این شهرستان موفق شدند یک دستگاه تريلي مشکوک که توسط یک خودروی سواری اسکورت می‌شد شناسایی و هر 2 خودرو را متوقف کنند.
معاون هماهنگ کننده پلیس تهران به عدم ارائه هرگونه سند و یا مدرک قانونی توسط راننده تریلی اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامی در بررسی‌های تخصصی بالغ بر 35 هزار قلم انواع کالای قاچاق از این خودرو کشف کردند.
سردار مصدق با بیان اینکه در این عملیات 29هزار و 684 عدد لیوان، 16هزار و 200 عدد طی نخی، یک هزار و 32 عدد چسب شیشه‌ایی کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 14 میلیارد ریال محاسبه و رانندگان خودرو به قاچاق بودن این اقلام اعتراف کرد.
معاون هماهنگ کننده پلیس تهران بزرگ گفت: در این رابطه رانندگان خودروها دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات لازم هر 2 متهم به مراجع قضائی مربوط معرفی شدند.

ارسال نظر

پربازدیدترین