|
| کد مطلب: ۸۳۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری 11 بساط گستر پارک دانشجو پس از درگیری

دستگیری 11 بساط گستر پارک دانشجو پس از درگیری

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 11 عامل درگیری پارک دانشجو که منجر به مصدومیت 3 شهروند شده بود، خبر داد و گفت: این افراد از بساط گستران محدوده پارک دانشجو هستند.
به گزارش آیند، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای بیان کرد: روز جمعه هشتم بهمن ماه با دریافت خبری مبنی بر درگیری تعدادی از بساط گستران محدوده پارک دانشجو و استفاده از سلاح سرد توسط آنان، تیمی از ماموران کلانتری جامی به محل اعزام و مشخص شد تعدادی از متهمان قبل از حضور ماموران از محل گریخته‌اند.
او با اشاره به اینکه در این درگیری 3 تن از افراد شرکت کننده در نزاع مصدوم شده بودند، گفت: با حضور عوامل امدادی در محل مصدومان حادثه به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: در همان تحقیقات اولیه پلیسی 4 تن از افراد درگیر شناسایی و به کلانتری جامی منتقل شدند و اظهار داشتند در ابتدا به صورت لفظی با یکدیگر درگیر ولی با گسترش و شدت نزاع از سلاح سرد استفاده کرده‌اند.
این مقام انتظامی به شناسایی هویت و مخفیگاه سایر متهمان نیز اشاره کرد و افزود: با انجام چند عملیات منسجم و هماهنگی 4 عامل درگیر این درگیری نیز شناسایی و دستگیر شدند.
وی تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد خواهد شد .

ارسال نظر

پربازدیدترین