|
| کد مطلب: ۸۳۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد

کشف 25 کیلو شیشه از یک خانه در غرب تهران

کشف 25 کیلو شیشه از یک خانه در غرب تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف 25 کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه، طی یک عملیات منسجم پلیسی و توقیف 3 دستگاه خودرو خبرداد.
به گزارش آیند، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند تاکید کرد: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با گسترش چتر اطلاعاتی و رصد عناصر اصلی قاچاقچیان، از دپوی یک محموله سنگین مواد مخدر در منزلی در غرب تهران مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
او افزود: مأموران با گشت‌زنی‌های نامحسوس و تحت نظر قرار دادن قاچاقچیان، محل دپوی مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی با تشکیل چند تیم عملیاتی به محل مورد نظر اعزام شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: مأموران با هوشیاری کامل پس ازشناسایی و محاصره منزل موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم در بازرسی از این محل، 25 کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه را کشف کنند.
سرهنگ حسنوند با بیان اینکه در این رابطه 3 متهم دستگیر شد تاکید کرد: سوداگران پس از تکمیل تحقیقات پلیسی به دادسرا معرفی شدند.
این مقام انتظامی افزود: در این رابطه 3خودرو که قاچاقچیان در جابه جایی و قاچاق مواد مخدر از آن استفاده می‌کردند، توقیف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: ماموران خدوم و تلاشگر مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر به صورت شبانه روز از نقطه صفر مرزی تا قلب تهران را مدام و مستمر تحت کنترل و رصد اطلاعاتی دارند و عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ بسیار جدی است و پلیس از هیچ اقدام و کوششی در این رابطه فروگذار نخواهد بود.

ارسال نظر

پربازدیدترین