|
| کد مطلب: ۸۳۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد

کلاهبرداری یک هزار و 540 میلیاردی با اسناد جعلی

کلاهبرداری یک هزار و 540 میلیاردی با اسناد جعلی

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام اعضای باند 4 نفره جعل و کلاهبرداری اسناد رسمی مالکیت خبر داد و گفت: در این رابطه 2 متهم دستگیر و کارشناسان ارزش ریال اموال کلاهبردرای شده را یک هزار و 540 میلیارد ریال اعلام کردند.
به گزارش آیند، سرهنگ کارآگاه سعید دالوند تاکید کرد: با ارجاع پرونده‌ای مبنی بر جعل سند مالکیت رسمی و انتقال پلاک ثبتی ملک پدری شاکی به شخص دیگری و سکونت متهم در ساختمان، بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم قرار گرفت.
او افزود: متصرف پلاک ثبتی مدعی که به ازای پرداخت یک هزار و 540 میلیارد ریال به فروشنده و 2 نفر معرف در دفتر خانه اسناد رسمی، سند ساختمان به نام او منتقل شده است و مالک ساختمان شده است.
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که ساختمان به موجب اسناد رسمی جعلی به خریدار فعلی منتقل شده است، بیان کرد: با شناسایی هر 2 معرف به دست آمد احدی از معرفان پس از دریافت حق کمیسیون از خریدار به کشورهای همسایه گریخته است.
این مقام انتظامی افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی فروشنده پلاک ثبتی نیز در مخفیگاهش در درازشیب دستگیر شد و او مدعی شد که برادرش با سوء استفاده از هویت او کلاهبرداری را انجام داده است و پس از دریافت وجوه از خریدار از کشور متواری شده است.
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهمان دستگیر شده پس از تکمیل تحقیقات با صدور قرار مجرمیت از سوی بازپرس پرونده روانه زندان شدند و سایر اقدامات در جهت شناسایی و کشف زوایای پنهان پرونده و دستگیری سایر 2 متهم متواری ادامه دارد.

ارسال نظر

پربازدیدترین