|
| کد مطلب: ۸۲۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد

کشف 35میلیارد ریال کالا و سوخت قاچاق

کشف 35میلیارد ریال کالا و سوخت قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 380 متهم و کشف کالای قاچاق در هشتمین مرحله از اجرای طرح رعد خبر داد و گفت: در اجرای این طرح 35میلیارد ریال کالا و سوخت قاچاق کشف شد.
به گزارش آیند، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره به اجرای هشتمین مرحله طرح رعد در شهرستان ری و دستگیری 380 متهم تاکید کرد: در این طرح 17 باند سرقت منهدم و 188 سارق دستگیر شدند و 11 دستگاه خودرو و موتورسیكلت به سرقت رفته کشف شد.
او با اشاره به اینکه با اجرای هشتمین طرح رعد 4 کیلو و 500 گرم انواع مواد مخدر کشف و 58 خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند، افزود: از دیگر دستاوردهای این طرح می‌توان به توقیف 21 دستگاه خودرو و موتور سیكلت متخلف و کشف 5 قبضه سلاح جنگی به همراه 90 عدد فشنگ اشاره کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اولویت‌های پلیس است، گفت: پرونده‌‌های قاچاق کالا سوخت در این طرح رسیدگی که طی آن 8 نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.
این مقام انتظامی در ادامه گفت: ارزش اموال مکشوفه براساس نظر کارشناسان بیش از 35 میلیارد ریال برآورد شده است.
او با اعلام اینکه در این شهرستان شاهد كاهش 14 درصدی سرقت، افزایش 36 درصدی دستگیری‌ها و همچنین افزایش 5 درصدی كشفیات هستیم، تاکید کرد: اجرای طرح‌های رعد تا تامین حداکثر رضایتمندی شهروندان استمرار دارد.

ارسال نظر

پربازدیدترین