|
| کد مطلب: ۸۲۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد

شبیخون پلیس به محل دپوی بیش از 32کیلو تریاک

شبیخون پلیس به محل دپوی بیش از 32کیلو تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف 32کیلو و 406 گرم تریاک در یک عملیات موفق پلیس تهران خبر داد و گفت: در این عملیات 2 سوداگرمرگ دستگیر شدند.
به گزارش آیند، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در تشریح جزییات گفت:در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه 2 تن از سوداگران مرگ پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفت.
او در ادامه افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند متهمان به تازگی مقادیر قابل توجه ای مواد افیونی را از مرزهای جنوبی کشور وارد و اقدام به دپوی آن در مخفیگاهی در محدوده شرق تهران نموده تا در فرصتی مناسب این مواد را در سطح گسترده در پایتخت توزیع کنند.
حسنوند تصریح کرد: به دنبال این موضوع مراتب به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری متهمان صادر شد. در ادامه ماموران پلیس خود را جهت انجام عملیات کشف و دستگیری آماده و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری این2 قاچاقچی سابقه دار و حرفه ای آغاز شد.
این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت به آدرس مورد نظر در شرق تهران اعزام شده و با رصد شبانه روزی فعالیت مجرمانه متهمان،در نهایت در یک عملیات ضربتی و هوشمندانه ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی و حفظ حقوق شهروندی وارد مخفیگاه نامبردگان شده و موفق شدند ضمن دستگیری هر 2 متهم در بازرسی از این محل مقدار 32کیلو و 406 گرم تریاک که در اوزان و بسته های مختلف آماده توزیع شده بود را کشف کنند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان خاطرنشان کرد: متهمان یاد شده پس از دستگیری به مقر پلیس پایتخت منتقل و پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات پایانی و باز جویی های تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

ارسال نظر

پربازدیدترین