|
| کد مطلب: ۸۲۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد

خودرو تهیه‌کنندگان سینما در دست سارقان

خودرو تهیه‌کنندگان سینما در دست سارقان

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 سارق خودرو حرفه‌ای که در این مرحله یک دستگاه خودروی مختص تهیه فیلم را سرقت کرده بودند، خبر داد.
به گزارش آیند، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای اظهار داشت: روز گذشته تیم عملیات کلانتری 153 شهرک ولیعصر، حین گشت زنی انتظامی به پارک غیرمتعارف یک دستگاه خودرو که معمولا توسط عوامل صدا و سیما استفاده می‌شود مشکوک و مشاهده کردند، 2 مرد جوان در حال تخلیه تعدادی وسایل از داخل آن به داخل یک دستگاه خودروی سواری هستند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با حضور ماموران در محل هر 2 مرد جوان از محل متواری که پس از مدتی تعقیب و گریز متهمان دستگیر شدند.
رئیس پلیس پیشگری تهران با بیان اینکه متهمان در تحقیقات اولیه به سرقت خودرو در شب گذشته معترف شد، افزود: متهمان اظهار داشتند قصد تخلیه اموال داخل خودرو و فروختن آن را داشتند که دستگیر شده اند.
سرهنگ موقوفه ای ابراز داشت: مالک خودرو که از تهیه‌کنندگان سینما است شناسایی و با دستور قضائی خودرو به همراه اموال کشف شده به اوتحویل شد.
او در پایان تاکید کرد: متهمان که پیش‌تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده‌اند برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

ارسال نظر

پربازدیدترین