|
| کد مطلب: ۸۲۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد

کشف 3 میلیارد اموال مسروقه در مخفیگاه یک مالخر

کشف 3 میلیارد اموال مسروقه در مخفیگاه یک مالخر

فردی که در محدوده مجیدیه اقدام به خرید تلفن‌های مسروقه می‌کرد و این اموال را به مشتریانش می‌فروخت، با تلاش ماموران کلانتری 102 پاسداران شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش آیند، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در توضیح این خبر بیان کرد: با وقوع چند فقره موبایل قاپی در محله پاسداران و دستگیری سارق آن، شناسایی و بازداشت مالخر اموال سرقتی در دستور کار ماموران کلانتری 102 پاسداران قرار گرفت.
او تاکید کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که موبایل قاپ پس از هر بار سرقت تلفن همراه سرقتی را به مالخر در محله مجیدیه می‌فروشد و او نیز ضمن نگهداری این اموال در مخفیگاهش، اقدام به فروش اموال مسروقه می‌کند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهم و بازرسی از محل سکونتش صادر شد و تیمی از ماموران این یگان برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.
این مقام انتظامی ادامه داد: روز گذشته طی یک اقدام ضربتی مالخر اموال سرقتی بازداشت و در بازرسی از محل مخفیگاهش اموالی از قبیل ۱۵ دستگاه انواع مختلف گوشی تلفن همراه سرقتی و انواع مختلف لوازم خودرو سرقتی اعم از لاستیک و رینگ و باطری و کامپیوترخودرو کشف شد.
سرهنگ موقوفه‌ای با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریال اموال کشف شده را 3 میلیارد ریال بر آورد کرده اند تصریح کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت و پس از دعوت از شکات و مال باختگانی تعدادی اموال مسروقه شناسایی و به مالکانشان بازپس داده شد.
گفتنی است، در این خصوص تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

ارسال نظر

پربازدیدترین