|
| کد مطلب: ۸۲۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد

تیراندازی سارقان مسلح منازل ولنجک به سمت پلیس

تیراندازی سارقان مسلح منازل ولنجک به سمت پلیس

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق منزلی در ولنجک که به سمت ماموران تیراندازی می کرد، خبر داد و گفت: متهم با اقتدار ماموران دستگیر و خلع سلاح شد.

به گزارش آیند، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای پلیس اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حضور سارقان در منزل یکی از شهروندان در محله ولنجک، نزدیک‌ترین گشت انتظامی کلانتری ۱۶۳ ولنجک به نشانی اعلامی مراجعه و مشاهده کردند فردی با یک دستگاه خودرو در حال زاغ‌زنی منزل بوده و درب منزل باز است.

او با اشاره به اینکه در ابتدا پلاک خودرو استعلام و مشخص شد پلاک خودرو سرقتی است، افزود: ماموران دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند که متهم به محض مشاهده پلیس با استفاده از سلاح جنکی چند تیر به سمت ماموران شلیک و به صورت پیاده از محل گریخت.

این مقام پلیسی افزود: با اقتدار ماموران متهم که همچنان به سمت ماموران تیراندازی می‌کرد، دستگیر و در بررسی‌های بیشتر یک قبضه سلاح گرم به همراه ۱۲ تیر جنگی کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران عنوان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری به سرقت پلاک خودرو از محله نازی‌آباد اعتراف و اظهار کرد با سرقت پلاک خودرو با همکاری همدستش از منازل سرقت کرده است.

سرهنگ موقوفه‌ای با بیان اينکه متهم به 7 فقره سرقت منزل اعتراف کرد، افزود: هر 7 مال باخته شناسایی و دستگیری متهم فراری نیز در دستور کار قرار داد.

ارسال نظر

پربازدیدترین